کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
فیلم سینمایی کمین 2023 ambush

فیلم سینمایی کمین 2023 ambush (2023)

مدت زمان: 104 دقیقه کشور: رده سنی:

گروهی از کماندوهای نخبه جوان به رهبری کاپیتان دراموند وظیفه جمع آوری اطلاعات بسیار طبقه بندی شده را دارند که می تواند سرنوشت جنگ را تغییر دهد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی چسبیده
1
0
 

فیلم سینمایی کمین (ambush)

کمین در سال 2023 در کشور آمریکا به کارگردانی مارک برمن. و توسط سه کمپانی‌ ADME Studios و BondIt Media Capital و Buffalo 8 Productions تولید و منتشر شد است. این فیلم ژانر جنگی.هیجان انگیز.درام.معمایی دارد . فیلمنامه این فیلم را نیز مارک برمن، جانی لوزانو و مایکل مک کلانگ به صورت مشترک، نوشته اند. بازیگرانی مثل:جاناتان ریس میرز، آرون اکهارت، کانر پائولو، مک برانت، مارا لین، جردن جانسون-هیندز، جیسون جنائو، پاتریک واکر، جف کاپرتون، گریگوری سیمز، مت مارتینز، فرانسیس مانچو و غیره در آن ایفای نقش کردند.  
  • بررسی ویژه منتقدین: 9/10

  همانطور که در جنگ، احتمالاً همه جنبه‌های فیلم کمین آن‌طور که در پیش‌تولید به‌طور استراتژیک در نظر گرفته شده بود، پیش نمی‌رود. اما قلب، سیاست و بازی‌های کلیدی آن به سختی می‌جنگند تا تفاوتی ایجاد کنند و تا پایان ساعت و ۴۰ دقیقه‌ی آن، زمان پخش آن به پایان برسد. می تواند ادعای پیروزی کند. سال 1966 است. این مکان یک پایگاه آتش کوچک در کوان تری است که توسط گروهی از مهندسان جوان بی تجربه که تقریباً در نبرد کاملاً صادق نیستند.ساخته و ایمن شده است. فرماندهی جوخه توسط Cpl. آکرمن (کانر پائولو) – که تحصیلکرده و باهوش است اما دلهره آور است، زیرا چیزهایی را می داند که نمی داند… و مردانش نیز آن را می دانند. کمین عنوانی در بالای زمین انجام می شود.دشمن از جایی در میان محوطه امن اردوگاه ظاهر می شود. که در طی آن آنها موفق می شوند یک پرونده مهم را قبل از عقب راندن بدزدند. باقی‌مانده فیلم بیشتر در زیر زمین اتفاق می‌افتد زیرا آکرمن و تیمش مأموریت دارند نقشه «سیستم متروی» ویتکنگ را ترسیم کنند. هزارتوی تونل‌هایی که در این منطقه ساخته‌اند و به آنها اجازه می‌دهد تا در نبردهایشان علیه زمین‌ها حرکتی آزاد و غیرقابل مشاهده داشته باشند. آمریکایی ها زمانی که فیلم در تونل ها قرار می گیرد. با تله های انفجاری، سکوت، کلاستروفوبیا، حملات ناگهانی و موسیقی متن فیلم John Carpenteresque 80 بیشتر حال و هوای فیلم ترسناک موثری به خود می گیرد. اما فیلم هرگز اجازه نمی دهد بیننده فراموش کند که وحشت واقعی ترکیب مرگبار سیاست جنگ و سیستم کاست نیروهای مسلح است. برای این منظور، پایان فیلم به ویژه قدرتمند است.  
مناسب جمع خانواده
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mark Burman, Johnny Lozano, Michael McClung

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟