دانلود سریال 1923

دانلود سریال 1923 (2022–2023)

تا قسمت 8 اضافه شد
کشور: رده سنی:

داتون ها در اوایل قرن بیستم با مجموعه جدیدی از چالش ها روبرو شدند، از جمله ظهور گسترش غرب، ممنوعیت و رکود بزرگ.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

0
0

سریال ۱۹۲۳ (1923) یک مجموعه اکشن، درام و وسترن محصول کشور آمریکا به کارگردانی بن ریچاردسون (Ben Richardson) است .این سریال که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی 101Studios و Bosque Ranch Productions و MTV Entertainment Studios تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این سریال را نیز تیلور شریدان نوشته است . هنرمندانی چون هریسون فورد، هلن میرن، براندون اسکلنار، دارن مان، میشل راندولف، جیمز بج دیل، مارلی شلتونف برایان گراتی، آمینه نیوز جولیا شلپفر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بن ریچاردسون فیلمبردار و کارگردان بریتانیایی متولد 21 سپتامبر سال 1975 میلادی است که از سال 2007 فعالیت خود را آغاز نمود.

از جمله فعالیت‌های او می‌توان به فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم و خطای ستارگان بخت ما اشاره کرد. همچنین این سریال اولین بار از تاریخ 18 دسامبر سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی پارامونت پلاس +Paramount در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.

بررسی ویژه 9/10

تیلور شریدان یک سریال خوب دیگر ارائه می دهد
ژانویه 2023
از طرفداران بزرگ یلوستون و 1883، از سال 1923 انتظار چیزهای عالی را داشت. تا اینجای کار خیلی خوبه!

1883 حال و هوای غربی داشت، با روایتی رمانتیک و رویایی، که من آن را دوست داشتم.

یلوستون به دلایل متعددی برجسته است (کلی ریلی ملکه است!)، اما عمدتاً از اینکه آنها چگونه مشکلات فعلی شهر و سبک زندگی قدیمی و نسلی گاوچران روستایی را بافته اند، لذت بردم.

سریال 1923 حسی کاملاً متفاوت نسبت به هر دو مورد بالا دارد و هنوز هم به نوعی توانسته طرفداران یلوستون را هیجان زده نگه دارد. من عاشق این هستم که چگونه از مزرعه/مونتانا به محیط جدید (آفریقا) با براندون اسکلنار فوق‌العاده قدم گذاشته‌ایم تا کمی از مزارع و کوه‌ها استراحت کنیم (اگرچه نفس‌گیر) و چیزها را جالب نگه داریم.

تا اینجای کار، برای بقیه فصل بسیار هیجان‌زده هستم و نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم تیلور شریدان در آینده برای خانواده داتون چه خواهد کرد!

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Taylor Sheridan

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟