سریال زندگی دروغین ما آدم بزرگ ها The Lying Life of Adults

سریال زندگی دروغین ما آدم بزرگ ها The Lying Life of Adults (2023–)

کشور: رده سنی:

دختری در جستجوی انعکاس واقعی خود در ناپلی تقسیم شده: ناپل ارتفاعات، که نقاب پالایش را به خود می گیرد، و ناپل اعماق، مکان افراط و ابتذال.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

0
0

سریال زندگی دروغین آدم بزرگ ها (The Lying Life of Adults) یک مجموعه درام محصول کشور ایتالیا به کارگردانی ادواردو دی آنجلیس (Edoardo De Angelis) است.

این فیلم که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Fandango تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این سریال را نیز فرانچسکو پیکولو براساس رمانی به همین نام نوشته النا فرانته، نوشته است.هنرمندانی چون جوزپه برونتی، والریا گولینو، الساندرو پرزیوسی، پینا تورکو، جوردانا مارنگو، لوئیجی چیوکا، آدریانو پانتالئو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال زندگی دروغین آدم بزرگ ها اولین بار در تاریخ 4 ژانویه سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

بررسی ویژه 9/10

زیبا، دلخراش، فکر برانگیز، الهام بخش
ژانویه 2023
این سریال فرصتی نادر برای تجربه چیزی واقعی در حین تماشای نتفلیکس فراهم می کند.

شما شخصیت های پیچیده ای را خواهید یافت که به جای حل و فصل، توسعه می یابند. دوراهی های اخلاقی که سیاه و سفید نیستند. تحقیق در مورد نفاق; موضوع بخشش/پیشرفت/پذیرش انسانیت با تمام شکوه ناقصش.. و همه اینها در پس زمینه ناپل کثیف و پرطرفدار در دهه 90 – که تقریباً مخالف نوع “بخور-دعا-عشق” به نظر می رسد. از ایتالیا

هر قسمت به دلایل متعددی برانگیزاننده بود، و من سریال را همان طور که در یک روز گرم تابستانی آب نارگیل سرد می خوردم، می خوردم.

من یک ستاره برای موسیقی وحشتناک لنگر انداختم.

 

این فیلم مناسب جمع خانواده بوده

  • زبان: ایتالیایی
  • نویسنده: Edoardo De Angelis

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟