دانلود سریال اخبار آدم ربایی 2022 News of a Kidnapping

دانلود سریال اخبار آدم ربایی 2022 News of a Kidnapping (2022–)

مدت زمان: 54 دقیقه کشور: ، رده سنی:

همسر و خواهر آلبرتو ویلامیزار، نماینده کلمبیا در کنگره، در پاسخ به قوانین جدید استرداد، توسط استردادشدگان ربوده می شوند. آلبرتو و پلیس سعی می کنند به آدم ربایان نزدیک شوند و خانواده آلبرتو را نجات دهند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

0
0

مینی سریال اخبار آدم ربایی (News of a Kidnapping) یک مجموعه درام و جنایی محصول کشورهای شیلی و کلمبیا به کارگردانی مشترک خولیو جورکرا آریاگادا و آندرس وود (Julio Jorquera Arriagada و Andrés Wood) است. این سریال فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی AGC Studios و Invercine&Wood تولید و منتشر شد. تهیه‌کنندگی این سریال را نیز خاویر زرمن، لوردز دیاز، استوارت فورد و آندرس وود به صورت مشترک برعهده داشته و هنرمندانی چون خوان پابلو رابا، کریستینا اومانا، جولیت رسترپو، کونستانزا دوک، براندون فیگوردو، الینیا آنتونینی، لورا آلونسو اسکوبار، خورخه ایوان ریکو، رودریگو سلیس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بررسی ویژه 8/10

روی دیگر سکه!
فوریه 2023
برای شروع، من طاقت سریال های سریالی را ندارم و این سریال از آنها نیست.!!!

سریال خیلی خوب ساخته شده بزرگترین خوشحالی من این بود که بر اساس طرف مقابل، سیاستمداران، دولت، آدم ربایی ها و پلیس است. این داستان پابلو اسکوبار در مورد قاچاقچیان مواد مخدر نیست که تقریباً همه ما از قبل می دانیم، مثلاً از نارکوس، واقعاً آرامش بخش است.

تصمیم گرفتم آن را تماشا کنم زیرا داستان واقعی است و توسط نویسنده بزرگی به نام گابریل گارسیا مارکز نوشته شده است. من اصلا ناامید نشدم!

من هیچکدام از این بازیگران را نمی شناختم، اما همه آنها خیلی خوب هستند، اینجا جای نقد ندارد. راستش را بخواهید اگر داستان آنقدر تمیز نبود ستاره های بیشتری به آن می دادم تا به نوعی بیانش کنم.

روش خانواده های ثروتمند کلمبیایی کاملاً ناامید کننده است، آنها با کودکان نوجوان مانند کودکان کوچکی رفتار می کنند که آنها را غرق در نوازش و محبت می کنند، البته این برگرفته از دهه 80 است، اما هنوز به نظر من آزاردهنده بود.

  • زبان: اسپانیایی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟