فیلم آخرین پادشاهی:هفت پادشاه باید بمیرند The Last Kingdom 2023

فیلم آخرین پادشاهی:هفت پادشاه باید بمیرند The Last Kingdom 2023 (2023)

مدت زمان: 111 دقیقه کشور: رده سنی:

پس از مرگ پادشاه ادوارد، اوترد از ببانبورگ و رفقایش در یک پادشاهی از هم پاشیده ماجراجویی می کنند به امید اینکه سرانجام انگلستان را متحد کنند. || این فیلم در ادامه داستان سریال آخرین پادشاهی هست||

رضایت کاربران
100% (3 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم آخرین پادشاهی:هفت پادشاه باید بمیرند رایگان
زیرنویس چسبیده|بازبینی شده
0
0

فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند

The Last Kingdom: Seven Kings Must Die

فیلم سینمایی آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند The Last Kingdom: Seven Kings Must Die محصول کشور انگلستان در 14 آوریل 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد. 

فیلم The Last Kingdom 2023 به کارگردانی ادوارد بازالگت ، نویسندگی مارتا هیلیر و بر اساس داستان‌های ساکسون اثر برنارد کورنول است . این دنباله سریال تلویزیونی آخرین پادشاهی است. الکساندر دریمون دوباره نقش خود را در نقش اوترد از ببانبرگ بازی کرد.

این فیلم در ادامه داستان سریال آخرین پادشاهی هست.

با مرگ پادشاه ادوارد بر اثر بیماری، دانمارکی‌ها تحت فرمان پادشاه آنلاف به نورثومبریا حمله می‌کنند. و شاهزاده الف‌ وِرد با حمایت الدورمن‌های وسکس و مزدوران بر تاج و تخت حرکت می‌کند و ملکه ادگیفو و شاهزاده ادموند را مجبور می‌کنند. برای پناهندگی به اوترد فرار کنند.

در ببانبورگ، اینگریت، همسر فینان، پیشگویی می کند که “هفت پادشاه باید بمیرند و زنی که دوستش دارید” قبل از اینکه انگلستان متحد شود، در حالی که اوترد، اکنون یک پیرمرد، این پیشگویی را رد می کند زیرا او یک پادشاه نیست و همسری ندارد.

اوترد دوستان خود را جمع می کند قبل از اینکه بتواند قدرت خود را تقویت کند و به Aethelstan حرکت کند.تاج و تخت را در دست بگیرد و پسرش اوزبرت را برای آموزش ادموند بگذارد. Aethelstan بسیار مذهبی شده است و لرد Ingilmunder را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است. که از کتاب مقدس برای کمک به دیکته اعمال شاهزاده استفاده می کند.

  • زبان: انگلیسی +زیرنویس فارسی
  • نویسنده: Bernard Cornwell, Martha Hillier

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟