دانلود سریال برون یابی ها Extrapolations 2023

دانلود سریال برون یابی ها Extrapolations 2023 (2023–)

مدت زمان: 50 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان‌های پیش‌بینی‌نشده از اینکه چگونه تغییرات آتی سیاره ما بر عشق، ایمان، کار و خانواده در مقیاس شخصی و انسانی تأثیر می‌گذارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال برون یابی ها Extrapolations 2023

سریال برون یابی ها (Extrapolations) یک مجموعه ماجراجویی، کمدی، درام و معمایی محصول کشور آمریکا به کارگردانی اسکات زد. برنس (Scott Z. Burns) است.

که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی Apple و Media Res تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این سریال را نیز اسکات زد. برنس، دایان آدمو جان، ران کوری، دیو اگرز، دوروتی فورتنبری، راجیو جوزف، سارا نولن و بس وول به صورت مشترک نوشته اند.

ستارگانی چون ایزا گونزالس، ماریون کوتیار، مریل استریپ، توبی مگوایر، فارست ویتاکر، سیمون دیناریان، سمیر، ژوائوپائولو مالهیرو، موری بارتلت، کری راسل، ادوارد نورتون، هاری نف و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نقد منتقدین

حتما ببینید
مارس 2023
Extrapolation یک برنامه تلویزیونی علمی تخیلی است که داستانی جذاب و قابل تامل را ارائه می دهد. این نمایش دارای ارزش تولید بالا و جلوه های بصری عالی است که دنیای داستان را زنده می کند.

سرعت نمایش خوب است، با هر قسمت که شما را بیشتر می خواهد. نویسندگان کار بسیار خوبی در توسعه شخصیت های نمایش انجام داده اند و آنها را جالب و قابل ربط ساخته اند. خواهید دید که در سفرهای فردی آنها سرمایه گذاری کرده اید و در طول سریال به دنبال آنها هستید.

طرح نمایش مفهوم سفر در زمان را بررسی می کند و نویسندگان کار بسیار خوبی را در کنار هم قرار دادن چندین خط زمانی برای ایجاد یک روایت منسجم انجام داده اند. داستان هم هوشمندانه و هم سرگرم کننده است و شما را از ابتدا تا انتها درگیر خود نگه می دارد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Scott Z. Burns

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟