سریال چینی تا وقتی که جوانیم When We Were Young 2018

سریال چینی تا وقتی که جوانیم When We Were Young 2018 (2018)

تا قسمت 7 اضافه شد
مدت زمان: 45 دقیقه کشور: رده سنی:

داستانی نوستالژیک که حول محور دانش آموزان دبیرستانی در سال 96 می چرخد. ♦️♦️فصل اول : 24 قسمت❤️ ♦️♦️آپدیت : تا قسمت 7❤️

رضایت کاربران
100% (4 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
زبان اصلی زیرنویس چسبیده
0
0

دانلود سریال چینی تا وقتی که جوانیم When We Were Young 2018

سریال چینی تا وقتی که جوانیم When We Were Young ساخته شده سال 2018 می باشد.این سریال به کارگردانی Deng Ke, Roger Lau در ژانر درام،عاشقانه،جوانی انجام شده است.

 

نظر منتقدین 9/10

این درام خیلی خوب بود!!!! من واقعا به طرفداران جدید C-drama توصیه می کنم! این قطعا یکی از درام های محبوب من در سال 2018 است! شباهت هایی با سریال Itazura na Kiss و بازسازی آنها و همچنین A Love So Beautiful دارد.

یانگشی، شخصیت اصلی زن، در واقع زمانی که ذهن خود را به این موضوع می‌سپارد، بسیار باهوش است. اگرچه به نظر می رسد او اعتماد به نفس کافی ندارد یا به خودش اعتقاد ندارد، اما هنوز هم با انگیزه اطرافیانش می تواند این کار را انجام دهد. او معمولاً بسیار مثبت و پرانرژی است. سرب زن خوش شانس معمولی. من واقعا شخصیت او را دوست دارم. او در ابتدا می‌خواست برای کمک به امتیازات امتحانی خود به دویدن متقابل وابسته باشد، اما این تغییر کرد، بنابراین درام در کلاس با دوستانش روی او متمرکز شد – مطالعه، خواندن و غیره. او شیفته رمان‌های عاشقانه و درام‌های wuxia است. -استرس یا شادی همچنین باعث حواس پرتی می شود، بنابراین او به خاطر آن دچار مشکل می شود. نگران نباشید زیرا معلم او بسیار سختگیر و در عین حال جذاب است.
دانشجوی جدید انتقالی و باهوش، هوآ بیائو، معمولا معلم او و بسیار سخت گیر است. تماشای آن دو با هم شایان ستایش است! آنها چنین شیمی عالی دارند. وقتی آنها به هم خیره می شوند، به همدیگر اهمیت می دهند یا حرکات ظریفی با هم دارند، نمی توانستم جلوی لبخندم را بگیرم. هوآ بیائو تمایل دارد کارها را به تنهایی انجام دهد یا ترجیح می دهد تا زمانی که دوستانش متوجه این موضوع نشده اند، کسی را آزار ندهد. با این حال، هوآ بیائو با دیگرانی مانند یانگشی نیز دوست است، بنابراین همسالانش او را کاملا دوست دارند. شخصیت او معمولاً بسیار بی‌تفاوت است، اما در واقعیت مشکلات خود را دارد.

  • جوایز: 4 برد و 1 نامزدی
  • زبان: چینی ها

3 دیدگاه

  1. مدیریت سایت
    مدیریت سایت
    0
    0

    سلام دوستان🌸 این سریال مشکل زیرنویس داره از قسمت 6 تا 13 تیم اریرانگلند زده و استفاده رو ممنوع کرده به جز اون فورمتش قابل پخش آنلاین نیست … ما فعلا به صورت موقت با همین شرایط قرارش میدیم برای اینکه با زیرنویس فارسی ببینید (( دانلودش کنید و با برنامه کمپلیر یا برنامه VLC یا مکس پلیر ببینیدش از قسمت 6 تا 13)) باقی قسمت ها اوکیه
    بزودی این مشکل برطرف میکنیم❤️

  2. کاربر
    کاربر
    0
    0

    چرا قسمت های بعدی رو منتشر نمیکنید

    • مدیریت سایت
      مدیریت سایت
      0
      0

      زیرنویسش از قسمت 6 به بعد تیم اریرانگلند زده و اونم حسابی مشکل داره

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟