فیلم سینمایی ناشنیده The Unheard 2023

فیلم سینمایی ناشنیده The Unheard 2023 (2023)

مدت زمان: 125 دقیقه کشور: رده سنی:

کلویی گریدن برای بازیابی شنوایی خود تحت یک روش آزمایشی قرار می گیرد. بنابراین او شروع به رنج بردن از توهمات شنیداری مربوط به ناپدید شدن مادرش می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم سینمایی ناشنیده The Unheard 2023

فیلم سینمایی ناشنیده (The Unheard) یک فیلم ترسناک، درام، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی جفری ای. براون (Jeffrey A. Brown) است که توسط کمپانی‌ Untapped تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل راسموسن و شاون راسموسن به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لاکلان واتسون، میشل هیکس، نیک سندو، برندن مایر، شونوری راماناتان، بویانا بالتا، بکت گست، میشل ویولت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نظر منتقدین7/10 

مهیج / علمی تخیلی به سبک دهه 90
آوریل 2023
هشدار: اسپویلر
بسیاری از مردم اخیراً از آهسته سوز متنفرند.

من همه چیز را به دلیل انتخاب زیاد، پخش جریانی در تمام روز، تمام شب مقصر می دانم. به هر حال من داشتم این فیلم را نقد می کردم؟ بازیگر نقش اول این یکی را تا حد زیادی حفظ می کند. بخشی که او شنوایی خود را به دست می آورد در حال حرکت است اما می دانید که عوارض جانبی خواهد داشت. خانه در جنگل وحشتناک است و دنباله های ویدیویی قدیمی به خوبی انجام شده است. جایی که فیلم کوتاه می آید یک داستان پس زمینه برای قاتل است، چرا، چه چیزی او را تحریک می کند؟ میدان های مغناطیسی اطراف ما به طور کامل کشف نشده است. با این حال من از این یکی لذت بردم حتی اگر در پایان به یک ساقه و برش تبدیل شود. من این کارگردان را دوست دارم و فکر می‌کنم فیلم‌های بعدی‌اش عالی خواهند بود. بازیگر نقش اول نیز آینده درخشانی دارد. بسیاری از این فیلم‌ها در دهه‌های 80/90 به عنوان فیلم‌های زیرزمینی کالت ستایش می‌شدند، اما در دنیای پخش آن لوله ای بی پایان که عمدتاً زباله ها را بیرون می کشد، اما گاه و بی گاه چند جواهر و طلا از آن الک می شود.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Michael Rasmussen, Shawn Rasmussen

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟