فیلم لونانا:وراجی در کلاس درس Lunana: A Yak in the Classroom

فیلم لونانا:وراجی در کلاس درس Lunana: A Yak in the Classroom (2019)

مدت زمان: 110 دقیقه کشور: ، رده سنی:

یک خواننده مشتاق که با مادربزرگش در پایتخت بوتان زندگی می کند، رویای دریافت ویزا برای مهاجرت به استرالیا را در سر می پروراند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.4 /10
76
98%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم لونانا:وراجی در کلاس درس Lunana: A Yak in the Classroom

فیلم لونانا: وراجی در کلاس درس (Lunana: A Yak in the Classroom) فیلمی خانوادگی و درام محصول سال 2019 کشورهای بوتان و چین به کارگردانی پاوو چوینینگ درجی است.

که توسط دو کمپانی Dangphu Dingphu: A 3 Pigs Production و Huanxi Media Group تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز پاوو چوینینگ درجی نوشته است و هنرمندانی همچون شراب درجی، اوگین نوربو لنداپ، کلدن لامو گورونگ، پم زام، سانگای لام، چیمی دم، اوریانا چن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نظر منتقدین 8/10

 

آن را دوست داشتم.
ژانویه 2023
مدتی است که نقدی نوشته ام و از آن زمان تاکنون فیلم های زیادی را تماشا کرده ام. این فیلم مرا وادار کرد که یکی بنویسم.

من تمایل دارم که به سمت فیلم های کوچک و مستقل خارجی کشیده شوم. اعطا شده. همه آنها عالی نیستند اما اکثر آنها بسیار خوب هستند. این یکی هم از این قاعده مستثنی نیست.

برای شروع، طرح آنقدرها هم پیچیده نبود و می توان حدس زد که فیلم به کجا می رود – در بیشتر موارد در این مورد. این فیلم در مورد سفر زندگی یک مرد جوان و تصمیماتی است که او گرفت تا بتوانید پایان آن را حدس بزنید (اما اشتباه می کنید).

طبق گزارش IMDB، این فیلم افراد محلی را استخدام کرده است و فکر می کنم آنها کار شگفت انگیزی انجام دادند. البته باید از کارگردان هم قدردانی کرد. من قبلاً هیچ فیلم بوتانی ندیده ام و به بوتان هم نرفته ام. تنها دو چیزی که در مورد بوتان می دانم این است که در هیمالیا است و مانند سایر نقاط جهان از شادی ناخالص ملی به جای تولید ناخالص ملی (GNP) به عنوان معیاری برای سنجش موفقیت این کشور استفاده می کند. این فیلم واقعاً فرهنگ متفاوتی را به روی من باز کرد.

  • جوایز: نامزد 1 اسکار. 20 برنده و 10 نامزدی در کل
  • زبان: Dzongkha، انگلیسی
  • نویسنده: Pawo Choyning Dorji

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟