انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online: Aria of a Starless Night 2021

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online: Aria of a Starless Night 2021 (2021)

مدت زمان: 97 دقیقه کشور: رده سنی:

دانش‌آموز دبیرستانی، Asuna پس از اینکه فاش شد که در بازی Sword Art Online گیر افتاده است، برای زنده ماندن با یک شمشیرباز جوان مبارزه می‌کند، جایی که اگر HP شما به صفر برسد، مغز شما در زندگی واقعی نابود می‌شود.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online: Aria of a Starless Night 2021

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: آریا اهل شب بی ستاره Sword Art Online: Aria of a Starless Night) 2021) ساخت کشور ژاپن و در ژانر اکشن، ماجرایی، فانتزی، علمی تخیلی و به کارگردانی و نویسندگی آیاکو کونو می باشد. در انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین: آریا اهل شب بی ستاره 2021 بازیگرانی مانند یوشیتسوگو ماتسوکا، هاروکا توماتسو، اینوری میناسه و… به هنرنمایی پرداخته اند.

 

نظر منتقدین 10/10

غلبه بر انتظارات
دسامبر 2021
TLDR: بله تماشا کنید.

من فقط برای بررسی این یک حساب کاربری ایجاد کردم. من همه SAO را دیده‌ام و واقعاً فکر می‌کنم چیزهای واقعی aincrad (فکر می‌کنم اسمش هست؟) بهترین هستند. اسپویلر – وقتی تهدید به مرگ در سریال وجود ندارد، تمام سرمایه گذاری را از دست می دهم. ایده اصلی گیر افتادن در یک بازی و زندگی یا مرگ بازی باعث می‌شود این سریال بسیار شدیدتر، فراگیرتر و تاثیرگذارتر باشد. مخاطرات زیاد است، تنش زیاد است.

بنابراین من به معنای واقعی کلمه قصد داشتم لحظه آخر نظرم را تغییر دهم و به دیدن این فیلم نروم. منظورم cmon است. SAO درسته؟ میم SAO را در اینجا درج کنید. خیلی خوشحالم که به حرف خودم گوش نکردم.

من برای دیدن فیلم در سینماها رفتم و بلافاصله ناامید شدم که دوبله بود. با این حال!!! هر کسی که صداپیشه‌ها در این کار بودند، کاملاً آن را بدنبال داشت. مخصوصا صدای asunas. احساسات به خوبی منتقل شد. ناامیدی، خشم، اندوه، تسکین، هیجان. بسیاری از اوقات DUB ها احساسات خود را در خطوط صوتی از طریق ترجمه از دست می دهند. این یکی از آن زمان ها نبود

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: ژاپنی، انگلیسی
  • نویسنده: Reki Kawahara, Yukito Kizawa

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟