سریال هندی مرد خانواده The Family Man 2019

سریال هندی مرد خانواده The Family Man 2019 (2019–)

مدت زمان: 2 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مرد کارگر از آژانس تحقیقات ملی تلاش می کند از کشور در برابر تروریسم محافظت کند، اما او همچنین باید خانواده خود را از شغل مخفی خود حفظ کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود سریال هندی مرد خانواده The Family Man 2019

سریال مرد خانواده یا فامیلی من (The Family Man) یک مجموعه اکشن، کمدی و درام محصول کشور هندوستان به کارگردانی مشترک کریشنا دی کی، سوپارن وارما و راج نیدیمورو است.

که فصل اول و دوم آن در قالب 19 قسمت طی سال‌های 2019 تا 2021 میلادی توسط دو کمپانی Amazon Studios و D2R Films تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این سریال را نیز کریشنا دی.کی، سومان کومار و راج نیدیمورو به صورت مشترک به رشته نوشته اند.

و هنرمندانی چون مانوج باجپایی، پریامانی، شاریب هاشمی، نیراج مدهاو، پاوان چوپرا، کیشور، شاراد کلکار،  و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نظر منتقدین 9/10

یک تریلر جاسوسی هندی تقریباً عالی
ژوئن 2021
باید بگویم، راج و دی کی یکی از حاملان مشعل سکوهای OTT هند هستند. مرد خانواده یکی از محبوب‌ترین سریال‌های هندی است و در زمان نگارش این نقد فصل دوم به پایان رسیده است.

در این مرحله نیازی به تمجید از مانوج باجپایی برای مهارت هایش نیست. فقط شکرگزار باشید که او وجود دارد و این جواهرات را به ما هدیه می دهد و ما باید به هر قیمتی از او محافظت کنیم.

یکی از بهترین چیزهای این سریال نوشتن شخصیت هاست. شخصیت های کوچک یا اصلی، همه به جزئیات توجه می شوند و به دلایلی وجود دارند. آنتاگونیست‌ها همیشه بسیار خوب نوشته شده‌اند که باعث می‌شود این ناخن جویدن بیشتر شود. جدای از آن، امتیاز پس‌زمینه، طراحی تولید، دیالوگ‌ها در سطح بالایی قرار دارند.

 

  • جوایز: 55 برنده و 46 نامزدی
  • زبان: عربی، انگلیسی، هندی
  • نویسنده: Krishna D.K., Raj Nidimoru

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟