سریال نابود شده FUBAR 2023

سریال نابود شده FUBAR 2023 (2023–)

کشور: رده سنی:

یک C.I.A. یک عامل در آستانه بازنشستگی یک راز خانوادگی را کشف می کند و برای آخرین کار به میدان باز می گردد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

0
0

دانلود سریال نابود شده FUBAR 2023

سریال نابود شده  FUBAR فوبار یک سریال 8 قسمتی محصول آمریکا در ژانر اکشن، معمایی و هیجان انگیز میباشد که قسمت اول آن در تاریخ 25 مه 2023 پخش خواهد شد. نیک سانتورا ساخت این سریال را برعهده دارد و بازیگران آن مونیکا باربارو، آرنولد شوارتزنگر، آدام پالی، فابیانا یودینیو، فورچون فیمستر، آپارنا بریل، باربارا ایو هریس و … میباشند.

نظر منتقدین 8/10

این “FUBAR” مخفف … Fun Unbashful Brilliant Arnie Revival!!
مه 2023
آرنی به عنوان یک جاسوس اگر فکر می کنید که این نمایشی مانند دروغ های واقعی است، در اشتباه هستید. اگر فکر می کنید شبیه سریال «بورن» است، دوباره فکر کنید. این یک لذت اپیزودیک است که خودش را جدی نمی گیرد.

یک فرمول سبک دهه 1980 در این نمایش وجود دارد، با صحبت های کمدی بین قطعات اکشن، و ماهیت بسیار بازیگوش در شوخی بین عوامل مخفی. یک “A-Team” کوچک با “Tropic Thunder” با فضای کمی “ماموریت غیرممکن” دهه 80 در ترکیب وجود دارد. اگرچه چندین عنصر از “دروغ های واقعی” وجود دارد، اما با فیلم جیمز کامرون فاصله زیادی دارد.

برای تماشای این نمایش، آماده باشید که تمام هوش را خاموش کنید و از سواری لذت ببرید! برخی از نوشته ها شیک است. برخی از صحنه ها کمی بیش از حد احساساتی هستند. از تسکین کمدی بیش از حد اغراق آمیز است.از وظایف ساده هستند. این مهم نیست مهم این است که آن عامل سرگرمی سرگرم کننده ای را که ما برای مدت طولانی از آن گرسنه بودیم ارائه می دهد. آن را همان چیزی که هست بگیرید و از نمایش لذت ببرید!

 

  • زبان: انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟