فیلم شمشیر سرنوشت 2021 Sword of Destiny

فیلم شمشیر سرنوشت 2021 Sword of Destiny (2021)

مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

شمشیرساز بی همتا، منگ یزی، مصیبت نابودی خانواده را از ژائو هان خائن که برای ریختن شمشیر معروف هانگوانگ در دربار خدمت می کرد، متحمل شد.

رضایت کاربران
100% (7 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم شمشیر سرنوشت Sword of Destiny 2021

فیلم شمشیر سرنوشت به انگلیسی Sword of Destiny فیلمی اکشن محصول سال 2021 کشور چین به کارگردانی Yuxi Li است. بازیگرانی چون Eric Hsiao, Yi Yang, Wenjie Wu در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان

شمشیرساز بی همتا، منگ یزی، مصیبت نابودی خانواده را از ژائو هان خائن که برای ریختن شمشیر معروف هانگوانگ در دربار خدمت می کرد، متحمل شد. او ناامیدانه پسرش منگ یانگ را نجات داد و شمشیر Chengying را برای او باقی گذاشت. بیست سال بعد، منگ یانگ بزرگ شد و سعی کرد انتقام پدرش را بگیرد. در آن زمان، شمشیر Chengying هنوز برای رقابت با شمشیر Hanguang انتخاب نشده بود. سپس، امپراتور در حال مرگ بود، و به طور اتفاقی، منگ یانگ مأمور شد تا شاهزاده گونگ زیدو را به کاخ بازگرداند تا به تاج و تخت برسد. منگ یانگ وظیفه بررسی حقیقت در مورد نابودی خانواده اش را برای انتقام پذیرفت. با این حال، او در راه با یک فاجعه مرگبار روبرو شد…

نظر منتقدین 7/10

سرگرمی بی فکر برای طرفداران ژانر
مه 2022
یوکسی لی، کارگردان، کارها را با سرعت تند پیش می برد و اکشن شمشیربازی به خوبی انجام شده است. بدیهی است که یک فیلم بودجه‌ای است که چندان مانعی ندارد زیرا CGI به اندازه کافی شایستگی دارد تا خیلی قابل توجه نباشد. داستان، در حالی که کاملاً در قلمرو ژانر قرار دارد، در حین باز شدن اکشن شما را سرگرم می کند و از هر گونه ناله واقعی که به سرعت به سمت پایان حرکت می کند، اجتناب می کند. راهی آسان برای گذراندن یک شب.

  • زبان: ماندارین
  • نویسنده: Runze Wang

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟