فیلم پدر و سرباز Father and Soldier 2022

فیلم پدر و سرباز Father and Soldier 2022 (2022)

مدت زمان: 98 دقیقه کشور: ، رده سنی:

در طول جنگ جهانی اول، پدری خود را در ارتش فرانسه ثبت نام می کند تا در کنار پسر 17 ساله خود باشد که برخلاف میل او به خدمت گرفته شده بود. آنها با اعزام به جبهه، خود را در مقابل جنگ در مستعمره فرانسه می بینند...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

دانلود فیلم پدر و سرباز Father and Soldier 2022

فیلم پدر و سرباز (Father & Soldier) یک فیلم اکشن، درام، تاریخی و جنگی محصول سال 2022 کشورهای فرانسه و سنگال به کارگردانی متیو وادپید (Mathieu Vadepied) است.

توسط سه کمپانی‌ Unité و Korokoro و Sy Possible Africa تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز متیو وادپید و اولیویر دمانگل به صورت مشترک، به نگارش درآورده است.

هنرمندانی همچون عمر سی، آلسان دیونگ، جوناس بلوکت، بامار کین، آلسان سی، آمیناتا وون، فرانسوا چاتوت، کلمنت سامبو، لئا کارنه، آریستید تارنگدا، ایندجای کارامو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 8/10

مرا فراموش نکن، ما را فراموش نکن.
ژانویه 2023
تیریلور از بخش فراموش شده جنگ جهانی اول بازدید می کند: سرنوشت مردان آفریقایی که ربوده شده و مجبور شدند برای غرب بجنگند. این پیش فرض قول می دهد که مطمئناً دلخراش باشد، اما فیلم شعر و انسانیت را به این فصل تاریک تاریخ اضافه می کند.

عمر سای و آلسان دیونگ به‌عنوان یک زوج پدر و پسر به طرز درخشانی عمل می‌کنند و در یک موقعیت غم انگیز، انتخاب‌های متضادی را انجام می‌دهند. این فیلم راه های بسیاری (گاهی متناقض) را بررسی می کند که در آنها می توان شجاع بود. داستانی است درباره معنای تمامیت اخلاقی و اراده برای زنده ماندن، چه به صورت فیزیکی و چه در حافظه.

طبق معمول در سینمای فرانسه، فیلم کند است و مضامین ظریفی دارند. آدم باید بیشتر از تماشا کردن فکر کند. با این حال، من فکر می‌کنم تا زمانی که انتظار یک درام را داشته باشید تا تجربه‌ای پر از اکشن، برای عموم مردم قابل دسترسی است. شاید یک فیلم سرگرم کننده نباشد، اما یک فیلم مهم است.

 

  • جوایز: 1 برد و 1 نامزدی
  • زبان: فرانسوی، پل
  • نویسنده: Olivier Demangel, Mathieu Vadepied

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟