فیلم دعوت به قتل Invitation to a Murder 2023

فیلم دعوت به قتل Invitation to a Murder 2023 (2023)

مدت زمان: 92 دقیقه کشور: رده سنی:

1934. میراندا گرین و پنج غریبه دیگر به عمارت جزیره دورافتاده میلیاردر لوئیس فایندلی دعوت می شوند. با پیشروی آخر هفته، سرنخ‌هایی درباره اینکه چرا آنها دعوت شده‌اند، همراه با یک راز شوم آشکار می‌شوند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

فیلم دعوت به قتل Invitation to a Murder 2023

فیلم سینمایی دعوت به قتل (Invitation to a Murder) یک فیلم معمایی، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی استفان شیمک (Stephen Shimek) است.

توسط دو کمپانی‌ ACE Entertainment و Ari Productions تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز جرارد میلر، برایان اودانل، جروم ریگنر-کالفون و سباستین سمون به صورت مشترک، به نگارش درآورده است.

هنرمندانی همچون میشا بارتون، کریس براونینگ، بیانکا ای. سانتوس، گیلز متی، گریس لین کونگ، سیموس دیور، امی اسلون، الکس هاید-وایت، جیمز اوربانیاک، رائه گری، پیت برویک، کورتیس ادوارد جکسون، کلارک کارمایکل، دان استاک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 10/10

نوع رمز و راز من

7 آوریل 2023
من واقعا این را دوست دارم! امیدوارم آنها یک سری از این کار را انجام دهند، میشا بارتون عالی است. من عاشق صحنه های پس زمینه و شخصیت ها هستم. دلم برای این نوع فیلم ها تنگ شده و خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتم این فیلم را ببینم. چه گوهری اگر عاشق اسرار خانم مارپل و آگاتا کریستی هستید، حتما باید این یکی را بررسی کنید. به قدری ناراحتم که این روزها بسیاری از فیلم های آگاتا کریستی قصابی می شوند و بنابراین من از یافتن این گوهر بسیار خوشحالم. نمی توان این را بیشتر توصیه کرد. لطفا بیشتر به میراندا سبز نیاز داریم. شاید دنباله هایی باشد یا حتی در نظر داشته باشید که آن را به یک سریال تلویزیونی تبدیل کنید. مطمئنم که بینندگان زیادی را جذب خواهد کرد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Gérard Miller, Brian O'Donnell, Jerome Reygner-Kalfon

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟