فیلم تمام دنیا خواب است All the World Is Sleeping 2021

فیلم تمام دنیا خواب است All the World Is Sleeping 2021 (2021)

مدت زمان: 110 دقیقه کشور: رده سنی:

مادری در نیومکزیکو که برای زندگی خود و کسانی که دوستشان دارد می‌جنگد، در حالی که تلاش می‌کند برای دخترش ظاهر شود، بیشتر در اعتیاد خود فرو می‌رود.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم تمام دنیا خواب است All the World Is Sleeping 2021

فیلم تمام دنیا خواب است (All the World Is Sleeping) یک فیلم درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی رایان لاسن (Ryan Lacen) است.

توسط کمپانی‌ Normal تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز رایان لاسن به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ملیسا باررا، جکی کروز، کریستن گوتوسکی، لوئیس بوردونادا، والنتینا هررا، لیساندرا تنا، آلما سیسنروس، کوری اسکات آلن، دیو ادواردز، کارما هاروی، جمیل جیمز، رامونا کینگ، جیمز کرکلند، آلیشیا لوئراس مالدونادو، جید مارتینز، آدیلین ماری منندز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

بررسی منتقدین 10/10

هنرمندانه حقیقت و امید را به تصویر می کشد
می 2023
درام معمولی اعتیاد شما بر اساس یک داستان واقعی نیست، این عمیق تر و هنرمندانه انجام شده است.

به تصویر کشیدن آنچه واقعاً در ذهن زنانی است که تقریباً بدون هیچ منبعی درگیر اعتیاد فلج کننده هستند.

این یک دیدگاه واقعی متفاوت از مبارزه، ناامیدی و نبرد روزانه بالای تپه را به تصویر می‌کشد که برای رهایی از موقعیتی که در وهله اول هیچ تقصیری نداشتید.

این نتیجه معمول برای اکثر افراد نیست. اما برای عده معدودی خوشبختی وجود دارد که بتوانند قدرت را در درون خود پیدا کنند و شانس را شکست دهند. حقیقت و امید دو تا از سخت ترین چیزهایی هستند که هنگام پاک شدن باید درک کرد. احساس بی لیاقتی، نیستی و تنهایی در این فیلم وجود داشت. هرکسی که اعتیاد به هر شکل یا شکلی زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد (در این مرحله از اپیدمی که باید همه باشد) بنشینید این فیلم را تماشا کنید و آن را در هسته راه فیلتر کردن تفکر خود در مورد معتادان و به ویژه معتادان زن نگه دارید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ryan Lacen

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟