انیمیشن گودزیلا:سیاره هیولاها Godzilla: Planet of the Monsters 2017

انیمیشن گودزیلا:سیاره هیولاها Godzilla: Planet of the Monsters 2017 (2017)

مدت زمان: 89 دقیقه کشور: رده سنی:

یک گروه ناامید از پناهندگان 20000 سال پس از تصرف گودزیلا تلاش می کنند تا زمین را مستعمره کنند، اما یک مرد جوان بیش از هر چیز می خواهد انتقام بگیرد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود انیمیشن گودزیلا:سیاره هیولا Godzilla: Planet of the Monsters 2017

گودزیلا: سیاره هیولاها Godzilla: Planet of the Monsters یک انیمیشن علمی تخیلی، محصول سال 2017 کشور ژاپن به کارگردانی “کوبون شیزونو” و “هیرویوکی سشیتا” است. این فیلم سی و دومین قسمت از فرنچایز گودزیلا محسوب شده و پس از اکران اولیه در کشور ژاپن در شبکه نتفلیکس پخش شد. دنباله این فیلم “گودزیلا: شهری در مرز مبارزه” است که در سال 2018 منتشر شد.

 

نظر منتقدین 10/10

بهتر از آن چیزی است که برخی می گویند.

اگر من طرفدار غیر گودزیلا بودم، باز هم حداقل به این فیلم نمره 7 می دادم.

هنر و سی جی برای من فوق العاده بود. از نظر بصری همه چیز جالب و مرتب به نظر می رسید. بهتر از آن چیزی است که اول فکر می کردم.

موسیقی از بسیار خوب تا متوسط متغیر است. دقایق ابتدایی من را خوشحال می کرد، اما در برخی موارد کمی کسل کننده است. همه چیز با فیلم هنوز کار می کند.

من طرح را دوست دارم. برخی از عواملی که آنها برنامه ریزی می کنند به اندازه فیلم های قدیمی گودزیلا عجیب و غریب نیستند. پس از خواندن بررسی های دیگر، به نظر می رسد بسیاری از مردم نقاط طرح را از دست می دهند، و آنها عصبانی می شوند زیرا چیزی در حال حاضر برای آنها منطقی نیست. از این کار اجتناب کنید. این فیلم همه چیز را به خوبی توضیح می دهد و در فیلم های بعدی به موارد بیشتری پرداخته خواهد شد. من می‌توانم خوشحال بمیرم، چون بدانم بالاخره نقشه‌ای تاریک‌تر و آینده‌نگر دارم که هر لحظه من را به وحشت نمی‌اندازد.

شما باید از آن لذت ببرید. تنها ایراد من توسعه شخصیت بود، اما من خیلی اهمیتی نمی‌دادم چون فیلم به اندازه‌ای کوتاه بود که نمی‌توانم آرزوی زیادی داشته باشم.

  • زبان: ژاپنی
  • نویسنده: Gen Urobuchi, Sadayuki Murai, Yusuke Kozaki

1 دیدگاه

  1. دریا
    دریا
    0
    0

    میشه لطفا انیمه سرزمین ارواح رو بدون سانسور قرار بدین

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟