انیمیشن افسانه مورتال کمبت Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge

انیمیشن افسانه مورتال کمبت Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge (2020)

مدت زمان: 80 دقیقه کشور: رده سنی:

هانزو هاساشی خانواده خود را در جریان حمله یک قبیله رقیب لین کوئی از دست می دهد. به او این شانس داده می شود که در یک تورنمنت بین بعدی برای نجات عزیزانش شرکت کند در حالی که مبارزان دیگر سعی می کنند قلمرو زمین را از نابودی نجات دهند...

رضایت کاربران
100% (3 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود انیمیشن افسانه مورتال کمبت Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge

افسانه مورتال کمبت: انتقام اسکورپیون (به انگلیسی: Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge) یک فیلم ویدئویی رزمی پویانمایی بزرگسالان محصول سال ۲۰۲۰ آمریکا است.  بر اساس فرنچایز مورتال کامبت اثر اد بون و جان توبایاس ساخته شده‌است. اولین تریلر این پویانمایی، در تاریخ ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۰ به صورت آنلاین منتشر شد.

تریلر باند قرمز برای این فیلم در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۰ در مسابقات «فینال کامبت» به دنبال اولین تریلر بازی مورتال کامبت ۱۱ مبارز مهمان، اسپاون اکران شد.

 

بررسی ویژه

حیرت آور
آوریل 2020
ما در اینجا همان داستان را داریم، کم و بیش، اما با آزادی هایی که انیمیشن به نویسندگان می دهد، به علاوه طرح عقرب یکپارچه شده است. این بدان معنی است که شخصیت های بیشتر، اکشن بیشتر، خدمات طرفداران بیشتر، و داستان کمی بیشتر نیز وجود دارد.

و کامل است. کیفیت انیمیشن خارج از نمودار است. من طرح ها را دوست دارم، اما این به بیننده بستگی دارد. نبردهای خونین، طنز، سرعت سریع، دیوانگی. همه چیز کار می کند.

حدس می‌زنم برخی از صداپیشه‌ها بهتر از بقیه هستند (سونی و شانگ سونگ به نوعی ضعیف هستند، اسکورپیون و کیج عالی هستند، بقیه بیشتر از خوب هستند).

نمره خوب است اما عالی نیست.  دیالوگ همان چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید (برای پیشبرد داستان مفید است و نه خیلی بیشتر از آن). کاری که این فیلم انجام می دهد این است: من فیلم های انیمیشن Mortal Kombat بیشتری می خواهم و مشتاقم ببینم آیا آنها می توانند این سطح از اشتیاق به IP را به فیلم های اکشن زنده ترجمه کنند. نمی توانم تصور کنم که چگونه یک هوادار آن را دوست ندارد. من در مورد غیر طرفداران اطلاعی ندارم.

  • جوایز: 1 برد و 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jeremy Adams, Ed Boon, John Tobias

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟