دانلود سریال ترکی محافظ  the protector  فصل اول

دانلود سریال ترکی محافظ the protector فصل اول (2018–2020)

مدت زمان: 40 دقیقه کشور: رده سنی:

مرد جوانی که در استانبول مدرن زندگی می کند، با کشف پیوندهای خود با یک نظم باستانی مخفی، تلاشی را برای نجات شهر از دست یک دشمن جاودانه آغاز می کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال محافظ یا پروتکتور (the protector) سریالی اکشن، فانتزی و علمی‌تخیلی محصول شبکه نتفلیکس کشور ترکیه است که پخش فصل اول آن از دسامبر ۲۰۱۸ آغاز شد و بازیگرانی همچون آیچا آیشین توران، چاعاتای اولوسوی، هازار ارگچلو، محمد کورتولوش و اوکان یالابیک در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. بینور کاراولی نیز به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در پروژه تولید این سریال مشارکت داشته است. سریال اکشن پروتکتور اولین سریال ترکی شبکه نتفلیکس است که مورد توجه منتقدین قرار گرفت و محبوبیت بسیاری بین بینندگان بدست آورد.

بررسی ویژه 8/10

درام ابرقهرمانی به سبک ترکی…..

خط داستانی جالب است و داشتن یک شخصیت متفاوت به سبک ابرقهرمانی در کشوری دیگر طراوت بخش است. لوکیشن شگفت انگیز برای سریال و بازیگران عالی. این زمانی است که نمایش به یک داستان مضحک تبدیل می‌شود، زیرا شخصیت‌ها در بخش ملودراماتیک یا به طرز وحشتناکی بی حوصله به نظر می‌رسند یا بسیار بیش از حد.

دیدن سریال هایی که از ایالات متحده / بریتانیا نیستند همیشه دلگرم کننده است. این تنوع و طعم فرهنگی متمایز را به لیست سریال هایی که برای بینندگان غربی مانند من ارائه می شود اضافه می کند.

سریال محافظ the protector محصولی ترکیه ای است که طعمی منحصر به فرد محلی دارد. داستان آن در عین اسطوره، به زیبایی با تاریخ عثمانی پیوند دارد. شخصیت‌های آن به همان اندازه جالب و رنگارنگ هستند، با بازی‌های مناسب برای تکمیل همه چیز.

فیلمبرداری برجسته است و بوم استانبول را ارائه می دهد. این یک شهر زیبا، پر از تاریخ است و این سریال باعث می شود که من از آن دیدن کنم. گفته می شود، کاستی هایی وجود دارد. از جهات خاصی عدم مراقبت وجود دارد. داستان اغلب ساختگی و کمی قابل پیش بینی به نظر می رسد و صحنه های اکشن فاقد صیقل خاصی هستند.

 

 

  • جوایز: 8 برد
  • زبان: ترکی
  • نویسنده: Binnur Karaevli

2 دیدگاه

  1. احسان
    احسان
    2
    0

    عالیه

  2. Minel
    Minel
    2
    0

    یکی از بهترین سریال های ترکی که دیدم واقعا عالییییییه

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟