کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
انیمیشن نیکو: سفر به سرزمین‌ جادویی  Niko: Journey to Magika

انیمیشن نیکو: سفر به سرزمین‌ جادویی Niko: Journey to Magika (2014)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

وقتی نیکو برای تابستان به پدربزرگ و مادربزرگش در فیلیپین می‌رود، می‌دانست که در معرض فرهنگ متفاوتی قرار خواهد گرفت.

رضایت کاربران
0% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
انیمیشن نیکو: سفر به ماگیکا
نسخه دوبله ی فارسی
0
0

نیکو: سفر به سرزمین‌ جادویی یا نیکو در سرزمین شگفت انگیز‏ (به انگلیسی: Niko: Journey to Magika) انیمیشنی محصول کشور آمریکا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی رابرت کوئیلو است که در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد. صداپیشگانی چون دیوید کمپیتی و استیون بونتوگن در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند.

بررسی ویژه 10/10

فیلم زیبا و فوق العاده برای خانواده و بچه ها

Niko: Journey to Magika  اولین فیلم از Red Giant Entertainment است. این فیلم حاوی برخی از عناصر فولکلور فیلیپینی است و تماشای جالبی را ایجاد می کند. داستان، فیلمنامه و صداها در سطح بالایی قرار دارند.

اما بهترین بخش فیلم موسیقی فوق‌العاده پس‌زمینه توسط جسی لاستن، آهنگساز و تنظیم‌کننده چند جایزه است که آن را با ارکستری زنده با کمک FILharmoniKA به رهبری جرارد سالونگا ضبط کرد. آهنگ تم “FLY” توسط مجری مشهور بین المللی لیا سالونگا جذاب است.

در مجموع فیلم نیکو در سرزمین شگفت انگیز‏ واقعا زیبا که مورد علاقه بچه ها و کل خانواده خواهد بود. اولین سفر عالی توسط Red Giant Entertainment. به امید دیدن این سریال به عنوان یک سریال با سفرهای جذاب تر.

نکات مثبت : احترام نیکو به پدر بزرگ و مادربزرگش در فیلم دیده میشود، روابط خانوادگی پایدار و خوب در فیلم ترویج میشود.کمک و همکاری با دوستان برای غلبه بر مشکلات در فیلم دیده میشود رویارویی بر ترس و ایستادگی در برابر زورگویی در فیلم دیده میشود.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Artemio Abad, Eric Cabahug, David Campiti

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟