فیلم سینمایی شروع دوباره عشق Love Reset 2023

فیلم سینمایی شروع دوباره عشق Love Reset 2023 (2023)

مدت زمان: 120 دقیقه کشور: ، رده سنی:

جونگ یول و نا را عاشق یکدیگر شدند و ازدواج کردند. در طول ازدواج، آنها به دلیل تفاوت های شخصیتی از یکدیگر متنفر شده اند. آنها تصمیم به طلاق می گیرند. یک ماه بعد طلاق آنها قطعی می شود. اما روزی که تقاضای طلاق کردند تصادف می کنند. وقتی در بیمارستان از خواب بیدار می شوند، هر دو حافظه خود را از دست داده اند و یکدیگر را به یاد نمی آورند.

رضایت کاربران
75% (8 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نسخه کامل~زیرنویس فارسی چسبیده
0
0

دانلود فیلم سینمایی شروع دوباره عشق Love Reset 2023

فیلم سینمایی شروع دوباره عشق Love Reset 2023 در تاریخ Oct 3, 2023 در ژانر درام،کمدی و عاشقانه به نویسندگی Bang Ki Chul پخش شد.

بازیگران اصلی:Kang Ha Neul-Jung So Min-Hwang Se In-Kim Sun Young-Yoon Gyung Ho-Jo Min Soo

 

عناوین دیگر:Married Female Lead, Married Male Lead, Going Through A Divorce, Amnesia

خلاصه داستان

جونگ یول و نا را عاشق یکدیگر شدند و ازدواج کردند. در طول ازدواج، آنها به دلیل تفاوت های شخصیتی از یکدیگر متنفر شده اند.

آنها تصمیم به طلاق می گیرند. یک ماه بعد طلاق آنها قطعی می شود. اما روزی که تقاضای طلاق کردند تصادف می کنند. وقتی در بیمارستان از خواب بیدار می شوند، هر دو حافظه خود را از دست داده اند و یکدیگر را به یاد نمی آورند.

بررسی ویژه

دوباره تماشا خواهد کرد

من Kmovies زیادی ندیدم اما Kdrama زیادی تماشا کردم. باید بگم که این فیلم خنده دار، بسیار خنده دار است. شوخی خیلی سریع و غیرمنتظره است. زاویه دوربین خیلی خوبه

از دیدگاه من، طبیعت Kdramas بین خنده‌دار و جدی، اما معمولاً کند و داستان را درنگ می‌کند. به عنوان مثال کیمیاگری روح، پیشنهاد تجاری، حرکت، 2521 و غیره.

اما در این فیلم (چون فیلم هم هست – 2 ساعت نسبت به 16-20 قسمت Kdrama) داستان و شوخی خیلی سریع و خیلی مکرر و بسیار آشفته است. خیلی لذت میبرم خیلی خندیدم بسیار ارزش دیدن دارد، دنیای واقعی را که در آن 2 ساعت زندگی می کنید فراموش خواهید کرد.

من اعتراف کردم که طرفدار جونگ سومین هستم و به همین دلیل آن را تماشا کردم، اما به بازیگر اصلی، کانگ هانول نیز افتخار می کنم. بازیگری و حالت چهره او به خوبی جونگ سومین است، چه شیمی عالی.

اگر طرفدار جونگ سومین هستید. شما باید این را تماشا کنید. بازی او مثل همیشه کاملاً درست است، و او در این فیلم بسیار داغ است، من او را از BTIMFL و سپس AOS دوست دارم، اما این فیلم باعث می شود دوباره عاشق او شوم. ظاهر او در این نمایش در مقایسه با AOS، BTIMFL، مجله Montly و غیره مورد علاقه من است.

  • زبان: کره ای+زیرنویس فارسی
  • نویسنده: Bang Ki Chul

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟