دانلود سریال کره ای مانی هیست 2022 Money Heist Korea

دانلود سریال کره ای مانی هیست 2022 Money Heist Korea (2022–)

مدت زمان: 60دقیقه کشور: ، رده سنی:

یک استراتژیست نابغه و افرادی با شخصیت ها و توانایی های مختلف که با یک متغیر خارق العاده مبارزه می کنند و در یک بازی گروگان گیری بی سابقه شرکت می کنند.

رضایت کاربران
100% (3 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

نسخه بازبینی شده
نسخه بازبینی شده
نسخه بازبینی شده
نسخه بازبینی شده
نسخه بازبینی شده
نسخه بازبینی شده
0
0

دانلود سریال کره ای مانی هیست 2022 Money Heist Korea

سریال کره ای مانی هیست Money Heist: Korea – Joint Economic Area) 2022) ساخت کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن ، جنایی ، درام و به کارگردانی و نویسندگی الکس پینا می باشد. در سریال کره ای خانه کاغذی 2022 بازیگرانی مانند استارس یونجین کیم، پارک هه سو، جئون جونگ سو و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از وبسایت یونیک مویز دریافت کنید.
بررسی ویژه
8/10 سریال کره ای مانی هیست  یک نمایش مناسب برای افرادی است که نسخه اصلی را تماشا نکردند. ژوئن 2022 من فیلم اصلی Money Heist (مانی هیست) را به دلیل همان طرح قدیمی یا موضوع معمولی فیلم‌های دزدی تماشا نکردم. یک مغز متفکر که یک تیم متشکل از افراد تشکیل می دهد تا پول یک ثروتمند را بدزدد. عشق، خیانت و پیچیدگی داستان وجود خواهد داشت. احساس می‌کردم قبلاً نمایش را تماشا کرده‌ام. با این حال، تنها دلیلی که من این نمایش را تماشا کردم این بود که kdrama است و انتظار چیزی کره ای را داشتم. از نظر داستانی انتظار هیچ چیز را نداشتم. در نیمه راه من تا اینجا آن را دوست دارم. این یک نمایش کره ای بسیار سریع است که من را بسیار متعجب می کند زیرا درام های کره ای (و فیلم های کره ای نیز) معمولاً لحظات درگ زیادی دارند، اما نه در این یکی. نمایش واقعا بد نیست. مردم فقط نقدهای منفی را ترک می کنند زیرا این نمایش به سادگی یک بازسازی است. آیا بازسازی یا راه‌اندازی مجدد تا به حال نقدهای خوبی دریافت کرده است؟ نه هرگز. مردم آن را نخواهند داشت.    
  • زبان: کره ای
  • نویسنده: Ryu Yong-jae

3 دیدگاه

  1. Drman2006
    Drman2006
    1
    0

    سریال خوبیه اما چرا این سریال را سانسور شده گذاشتید

    • مدیریت سایت
      مدیریت سایت
      1
      0

      زیرا فیلتر جز سریال هایی بود که باعث ف-ی-ل-ت-ر سایت میشه…

  2. Ali_hajivand2201
    Ali_hajivand2201
    1
    0

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟