فیلم سینمایی خالق The Creator 2023

فیلم سینمایی خالق The Creator 2023 (2023)

مدت زمان: 133 دقیقه کشور: ، رده سنی:

در پس زمینه جنگ بین انسان ها و ربات های دارای هوش مصنوعی، یک سرباز سابق سلاح مخفی را پیدا می کند، روباتی به شکل یک کودک خردسال.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

دانلود فیلم سینمایی خالق The Creator 2023

فیلم سینمایی خالق The Creator 2023 یک اثر سینمایی اکشن، ماجراجویی، درام، تخیلی، و هیجان انگیز محصول سال 2023 از کشور آمریکا است. فیلم The Creator  خالق با زیرنویس فارسی در دسترس قرار دارد و به دسته‌بندی اکشن، ماجراجویی، درام، تخیلی، و هیجان انگیز تعلق دارد.

بازیگران اصلی:John David Washington-Madeleine Yuna Voyles-Gemma Chan-Allison Janney-Ken Watanabe

خلاصه داستان

در دنیای پسا آخرالزمانی و در میان جنگی بین انسان‌ها و نیروهای هوش مصنوعی، جاشوا (با بازی جان دیوید واشینگتن)، یک مامور سابق نیروهای ویژه که با ناپدید شدن همسرش به دنبال اوست، استخدام می‌شود تا یک هوش مصنوعی پیشرفته به نام “خالق” را کشف و نابود کند. “خالق” سلاحی مرموز است که توانایی پایان دادن به جنگ بین انسان‌ها و نیروهای هوش مصنوعی را دارد.

بررسی ویژه

  • دوستم به من گفت که اگر این را در سینما ببینم، برخی از حفره‌های داستانی با فاصله بیشتر به چشم می‌آیند. اما همانطور که هست، آن را در خانه دیدم و صادقانه بگویم اگر حفره‌های داستانی وجود داشته باشد، کمتر اهمیت می‌دهم. این یک فیلم بسیار خوب با باور نکردنی است.
  •  معلوم شد که سلاح یک هوش مصنوعی کودک است.  ممکن است راز مکان همسر به ظاهر مرده خود را داشته باشد یا نداشته باشد.  حالا قهرمان ما به مردم خود خیانت می کند تا هوش مصنوعی را ایمن نگه دارد و سعی کند همسرش را پیدا کند.
  • جوایز: نامزد 2 جایزه اسکار. 7 برنده و 40 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، تایلندی
  • نویسنده: Gareth Edwards, Chris Weitz

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟