سریال مرد شنی The Sandman 2022

سریال مرد شنی The Sandman 2022 (2022–)

مدت زمان: 50 دقیقه کشور: ، رده سنی:

پس از چند دهه زندانی شدن توسط یک جادوگر فانی، رویا، که تجسم رویاهاست، پس از فرار از دست دادن تجهیزات گمشده خود، تصمیم می گیرد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

1
0

دانلود سریال مرد شنی The Sandman 2022

سریال مرد شنی The Sandman 2022 محصول کشور انگلستان و در ژانر ترسناک ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریال مرد شنی بازیگرانی چون Boyd Holbrook، Charles Dance، David Thewlis، Donna Preston، Gwendoline Christie، Jenna Coleman و… به ایفای نقش پرداخته اند.

بررسی ویژه 8/10

آگوست 2022 جهان شگفت انگیز است، ایده ها به خوبی ساخته شده اند، فیلمنامه محکم است، بازیگران بسیار خوب هستند، داستان ها خوب هستند. این سریال در مدت زمان کوتاه 10 قسمتی موفق می شود دنیایی غنی و شخصیت های عمیق بسازد و عمیقاً در ترس ها و امیدهای آنها فرو برود. وقتی این سریال تلویزیونی منتشر شد، انتظار نداشتم این سریال آنقدر عالی باشد، ظاهراً از نتفلیکس است. من فقط قسمت اول را به صورت آزمایشی تماشا کردم و متوجه شدم که قسمت اول کمی کند بود اما من را خسته نکرد. در عوض باعث شد به تماشای ادامه دهم، بنابراین تا آخر آن را تماشا کردم. بسیار شگفت انگیز و به طرز شگفت انگیزی خوب بود. من به آن گیر کرده ام. امیدوارم فصل 2 هم باشه چون خیلی به داستان علاقه دارم. این یک سریال تلویزیونی کاملاً عالی است. ویرایش کنید. بعد از تماشای اپیزود غافلگیرکننده، فکر می کنم آن را بیشتر دوست دارم. این سریال از طولانی بودن سود می برد. جهان آن با داستان های فرعی رشد می کند و خوب است که زمان بیشتری را با شخصیت های اصلی بگذرانیم تا بتوانیم آنها را بهتر بشناسیم. من واقعاً فیلمبرداری و زیبایی شناسی اینجا را دوست دارم. این در واقع یک نمایش فانتزی نتفلیکس است که گران قیمت و خوب به نظر می رسد. همچنین کانسپت و شخصیت ها قدرتمند و خاطره انگیز هستند و چیدمان آن جالب است.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Neil Gaiman, David S. Goyer, Allan Heinberg

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟