کاربران عزیز لطفا از طریق این لینک ثبت نام کنید.لینک های دانلود فعال هستند
دانلود فیلم کره ای نبش قبر Exhuma 2024

دانلود فیلم کره ای نبش قبر Exhuma 2024 (2024)

نسخه زیرنویس چسبیده اضافه شد
مدت زمان: 2 ساعت و 13 دقیقه کشور: ، رده سنی:

خانواده ای ثروتمند در لس آنجلس مجموعه ای از حوادث عجیب و غریب ماوراء طبیعی را تجربه می کنند. آنها با شمن های جوان و معروف هوا ریم و بونگ گیل تماس می گیرند…

رضایت کاربران
67% (3 رای)
بازیگران: Kim Go-eun - Lee Do Hyun -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
1
0

فیلم کره ای نبش قبر Exhuma 2024

فیلم کره ای نبش قبر Exhuma 2024 در تاریخ Feb 16 ژانر هیجان انگیز ، معمایی

، ترسناک ، ماوراء طبیعی به کارگردانی جانگ جاه هیون پخش شد.

بازیگران اصلی : Choi Min Shik ,Lee Do Hyun ,Kim Go Eun

عناوین دیگر: Exhuma 2024,Pamyo , The Unearthed Grave, 파묘

با بازی کیم گو اون و لی دو هیون

خلاصه داستان

فیلم Exhuma 2024 خانواده‌ای ثروتمند که در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند.  یک زوج شمن جوان در حال ظهور، هوا ریم و بونگ گیل را احضار می‌کنند. تا نوزاد تازه متولد شده خانواده را نجات دهند. به محض ورود هوا ریم احساس می کند که سایه تاریکی از اجدادشان در یک به اصطلاح دیدن قبر روی خانواده چفت شده است.

به منظور نبش قبر و تسکین، هوا ریم از زمین‌منظور درجه یک سانگ دئوک و مورتیشن یونگ گیون کمک می‌گیرد. در کمال تاسف، این چهار نفر قبر را در مکانی سایه‌دار در روستایی دورافتاده در کره پیدا می‌کنند. غافل از عواقب این کار نبش قبر انجام می شود. و نیروی بدخواهانه ای که در زیر آن دفن شده است آزاد می شود.

~~ تاریخ انتشار: 16 فوریه 2024 .(جشنواره) || فوریه 22, 2024 (سینما) 

After suffering from serial paranormal events. a wealthy family living in LA summons a young rising shaman duo Hwa Rim and Bong Gil to save the newborn of the family. Once they arrive, Hwa Rim senses a dark shadow of their ancestor has latched on the family in a so-called ‘Grave Calling’.

In order to exhume the grave and relieve the ancestor, Hwa Rim seeks help from top-notch geomancer Sang Deok and mortician Yeong Geun. To their dismay, the four find the grave at a shady location in a remote village in Korea. Unaware of the consequences, the exhumation is carried out, unleashing a malevolent force buried underneath.

بررسی منتقدین

  • شما را از همان ابتدا وارد عمل می کند و شما را به سفری می برد که از ابتدا تا انتها با شیب کامل است. من خوش شانس بودم که این را در سینمای نیوزلند دیدم، بنابراین اگر می توانید آن را روی صفحه نمایش بزرگ ببینید، توصیه می کنم این کار را انجام دهید،
  • زبان: کره ای + زیرنویس فارسی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟