دانلود سریال ستاره های دنباله دار shooting stars

دانلود سریال ستاره های دنباله دار shooting stars (2022)

مدت زمان: 60 کشور: ، رده سنی:

در سریال ستاره دنباله دار : داستان شخصیت هایی را بازگو میکند که در صنعت سرگرمی مشغول به کار هستند و به اصطلاح تمام خراب کاری ها را از بین میبرند. لی سونگ کیونگ در نقش اوه هان بیول، سرپرست تیم روابط عمومی یک کمپانی سرگرمی بازی میکند. او با مهارت های بالای خود در تبلیغ، مدیریت بحران و ارتباط با بقیه، آیدل ها را مدیریت میکند. کیم یونگ ده هم در نقش گونگ ته سونگ یک آیدول محبوب که به لبخند مثل فرشته و شخصیت مؤدب خود معروف است بازی میکند. او روحیه رقابتی ای دارد و خیلی زود ناامید میشود...

رضایت کاربران
100% (10 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
1
0

سریال ستاره دنباله دار محصول کشور کره جنوبی و در ژانر رمانتیک ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در سریال ستاره دنباله دار بازیگرانی چون Han-ik Lee، Han-sol Kwon، Hee-Ryung Jang، Ho-Eun Jin، Jong-Hoon Yoon، Jung Shin Lee، Kim Dae-Gon، Kim Yoon-hye، Lee Seung-Hyub، Lee Si-Woo و… به ایفای نقش پرداخته اند.داستان این مجموعه دربارهٔ رابطهٔ عشق و نفرت یک بازیگر معروف به نام گونگ ته-سونگ (کیم یونگ-ده) با اون هان-بیول (لی سونگ-کیونگ)، رئیس بخش روابط عمومی آژانس مدیریتی است.

بررسی ویژه

7/10

داستان های عاشقانه در پشت صحنه
ژوئن 2022
Shooting Stars داستانی درباره زندگی متفاوت افراد پشت دوربین ارائه می دهد. شروع از نویسندگان، مدیران و روابط عمومی هایی که سخت تلاش می کنند تا از تصویر هنرمندان خود مراقبت کنند.

در طول درام، این شخصیت‌ها از سختی‌های کارشان به‌ویژه در برخورد با بازیگرانشان پرده‌برداری می‌کنند. با وجود اینکه در شغل خود غوطه ور هستند، اما قلب خود را به روی افرادی که دوست دارند باز کردند. شوتینگ استارز نشان می‌دهد که یک سبک زندگی متعادل، قلب انسان را شاد می‌کند.

موسیقی پس‌زمینه و جفت‌سازی تأثیرگذار بود، اگرچه بازی بازیگران بیش از حد احساس می‌شد و گاهی اوقات ثبات نداشت. درام گاهی اوقات یکنواخت به نظر می رسید، اما نتیجه نهایی اصلا بد نبود.

  • زبان: کره ای

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟