سریال شوالیه ماه Moon Knight 2022

سریال شوالیه ماه Moon Knight 2022 (2022)

مدت زمان: 50 دقیقه کشور: رده سنی:

سریال شوالیه ماه Moon Knight یک سرباز نیروی دریایی سابق که با اختلال چند هویتی دست و پنجه نرم می‌کند صاحب قدرت خدای ماه مصری می‌شود. اما خیلی زود به این نتیجه پی می‌برد که این قدرت همان‌قدر که نعمت است، نفرین نیز هست. او درگیر ماجرایی می‌شود که...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال شوالیه ماه Moon Knight 2022 به کارگردانی جاستین بنسون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال اسکار آیزاک، ایثن هاوک، گاسپار اولیل، اف موری آبراهام، می کالااوی و لوسی تاکری به هنرمندی پرداخته‌اند.

بررسی ویژه 10/10

بسیار چشمگیر!
مه 2022
من در چهار قسمت هستم و امیدوارم که مون نایت به بخش بزرگتری از دنیای مارول تبدیل شود.

خیلی خوب نوشته و بازی کرده

من یک طرفدار کتاب های مصور قدیمی با مجموعه ای عظیم و یکی از معدود طرفداران مون نایت در جهان هستم. این سریال احتمالاً آن را تغییر خواهد داد.

هویت‌های دوگانه اسکار آیزاک، لحن اسرارآمیز خدایان مصری، لحن تاریک، فیلم‌برداری، و موارد دیگر این را به یک تجربه جدید MCU تبدیل کرده است.

سریال شوالیه ماه داستان سرایی فوق العاده، بازیگری خارق العاده، اکشن/طنز تاریک منحصر به فرد و موارد دیگر را ارائه می دهد. اسکار آیزاک آن را در نقش مون نایت/مارک، استفن، اتان هاوک می کشد، شرور متقاعدکننده ای شوم (جناسی) است و زوایای دوربین کاملاً عالی است. بعد از پایان آزمایشی، از اینکه بینندگان باید یک هفته صبر کنند، ناراحت بودم، زیرا شروعی برای این سری جدید MCU بود.

اسکار آیزاک این نقش را در کنار کارگردانی، تولید و جلوه های فوق العاده ایفا کرده است. نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم چطور پیش می رود!

  • جوایز: نامزد 8 جایزه Primetime Emmy.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Doug Moench

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟