دانلود فیلم مورتال کامبت    Mortal Kombat  1995

دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 1995 (1995)

مدت زمان: 101 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 1995 در مورد سه جنگجوی هنرهای رزمی است که به جزیره‌ای دور افتاده سفر می‌کنند تا برای نجات زمین وارد نبرد شوند. هدف آن‌ها این است که اطمینان حاصل کنند خوبی در مبارزه با بدی پیروز خواهد شد و

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی
0
0

فیلم سینمایی مورتال کامبت یا مورتال کمبت ( Mortal Kombat 1995 )یک فیلم اکشن، ماجراجویی، فانتزی، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال 1995 کشور آمریکا به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson) است که توسط دو کمپانی New Line Cinema و Threshold Entertainment تولید و منتشر شد.

Mortal Kombat در 18 آگوست 1995 اکران شد و با 23.2 میلیون دلار در رتبه اول باکس آفیس آخر هفته قرار گرفت، تقریباً هشت

برابر مبلغ افتتاحیه تنها نسخه جدید دیگر آن آخر هفته، The Baby-Sitters Club. در آن زمان، بعد از فیلم فراری در سال 1993 دومین افتتاحیه پرفروش اوت بود. این فیلم به مدت سه هفته در رتبه اول قرار گرفت، و در ایالات متحده 73 میلیون دلار فروش کرد.

همچنین 51.7 میلیون دلار در سایر مناطق به دست آورد که مجموعاً 124.7 میلیون دلار در سراسر جهان است. این فیلم به پردرآمدترین اقتباس از یک بازی ویدیویی تبدیل شد، قبل از اینکه Pokémon: The First Movie در سال 1998 از آن پیشی بگیرد.

این بازی بر اساس فرانچایز بازی ویدیویی به همین نام، اولین قسمت از مجموعه فیلم مورتال کمبت است. این فیلم با بازی لیندن اشبی، کری هیرویوکی تاگاوا، رابین شو، بریجت ویلسون، تالیسا سوتو و کریستوفر لمبرت، گروهی از قهرمانان را دنبال می‌کند که در مسابقات مورتال کمبت شرکت می‌کنند تا زمین را از تسخیر نیروهای بدخواه محافظت کنند. داستان آن در درجه اول از بازی اصلی 1992 اقتباس می شود، در حالی که از عناصر بازی Mortal Kombat II (1993) نیز استفاده می کند.

بررسی ویژه 5/10

  • اگر بخواهیم منصفانه فیلم مورتال کامبت را رعایت کنیم، این فیلم به بازی های ویدیویی وفادار می ماند، خدمات خوبی برای طرفداران ارائه می دهد.
  • اکشن بسیار صحنه دار به نظر می رسد و بنابراین رقص بسیار ضعیف است.
  • جلوه های ویژه افتضاح هستند، به خصوص با توجه به اینکه بازیگران نمی دانند چه اتفاقی در مقابل آنها می افتد. آن‌ها منابع کافی برای انجام کارهایی که CGI با موفقیت انجام دادند را نداشتند.
  • بسیار کمپینگ و خوش طعم است.
  • از آنجایی که دارای امتیاز PG-13 است، هیچ جایی به اندازه بازی ها خشونت وجود ندارد.

 

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ed Boon, John Tobias, Kevin Droney

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟