دانلود فیلم شاهزاده The Princess 2022

دانلود فیلم شاهزاده The Princess 2022 (2022)

مدت زمان: 94 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم شاهزاده 2022 در مورد یک شاهزاده خانم با اراده و شجاع (با بازی جوئی کینگ) است که از ازدواج با مردی ظالم و بی‌رحم امتناع می‌کند. در این میان او ربوده شده و در برج دورافتاده قلعه پدرش حبس می‌شود. حال شاهزاده که متوجه می‌شود خواستگار کینه‌توز او مصمم است هر طور شده بر تخت پادشاهی بنشیند، تلاش می‌کند از خانواده خود محافظت کرده و تخت پادشاهی را نیز نجات دهد اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی/زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

فیلم سینمایی شاهزاده یا پرنسس (The Princess) یک فیلم اکشن، درام، فانتزی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی لی ون کیت (Le-Van Kiet) است که توسط دو کمپانی 20th Century Studios و Original Film تولید و منتشر شد.

فیلمنامه فیلم پرنسس 2022 را نیز بن لوستیگ و جیک تورنتون به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون جوئی کینگ، اولگا کوریلنکو، آنتونی داویدوف، الکس رید، اد استوپارد، کریستوفر کامیاسو، فرگوس اودانل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم The Princess اولین بار در تاریخ 1 جولای سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم Hulu در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط سرویس ویدئویی دیزنی پلاس +Disney در انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، آلمان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم شاهزاده پس از اکران نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت نمود اما در کل برای بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب و زیبای جوئی کینگ، فضاسازی‌ها، جلوه‌های ویژه، سکانس‌های اکشن، نحوه فیلمبرداری، داستان فانتزی و همچنین نحوه کارگردانی ستایش شد.

بررسی ویژه 7/10

همینه که هست …

اجماع منتقدان می‌گوید: «جوی کینگ یک ستاره اکشن و پرنسس معتبر است، اما او سزاوار پادشاهی بهتری نسبت به این وسیله

نقلیه ناهموار است که توسط فیلمنامه‌ای درهم و برهم و ارزش‌های تولید کهنه می‌شود.» میانگین، بر اساس 18 منتقد امتیاز 43 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

اسکات مندلسون از فوربس، شاهزاده خانم را یک فیلم اکشن قوی دانست و مفهوم آن را تعریف کرد، و در عین حال از عملکرد جوی

کینگ و سکانس‌های اکشن قدردانی کرد.جسی هاسنگر از Consequence فیلم را خنده‌دار می‌دانست و پیش‌فرض آن را تحسین

می‌کرد، کارگردانی Le-Van Kiet را تحسین می‌کرد و اظهار داشت که کارگردان سکانس‌های اکشن زیادی را در یک کارگردانی دیوانه‌وار

ارائه می‌دهد، در حالی که می‌گوید بازی بازیگران قوی است.

بازی جوی کینگ بهترین عنصر فیلم است و برخی از سکانس‌های اکشن را سرگرم‌کننده است، فیلم فیلم‌نامه‌ای را ارائه نمی‌کند. به اندازه کافی خلاق است.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ben Lustig, Jake Thornton

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟