دانلود فیلم باشکوه Glorious 2022

دانلود فیلم باشکوه Glorious 2022 (2022)

مدت زمان: 79 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم داستان “وس” مردی که پس از جدایی خود را نیازمند به آرامش می بیند. او عازم سفری می شود ولی پس از مدتی خود را در داخل یک حمام، حبس شده می بیند. به زودی وس متوجه می شود که در موقعیتی وحشتناک تر از آن چیزی که تصورش را می کرده درگیر شده است و …

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

دانلود فیلم باشکوه Glorious 2022

فیلم سینمایی باشکوه یا گلوریوس ( Glorious 2022) که با عنوان شکوهمند هم ترجمه شده است، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ربکا مک کندری (Rebekah McKendry) است که توسط سه کمپانی AMP International و FallBack Plan Productions و Eyevox Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه فیلم باشکوه را نیز جاشوا هال، دیوید یان مک کندری و تاد ریگنی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون رایان کوانتن، جی.کی. سیمونز، سیلویا گریس کریم، توردی کلارک، آندره لامار و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم باشکوه اولین بار در سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Fantasia Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد سپس در تاریخ 18 آگوست توسط سرویس استریم Shudder در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

بررسی ویژه 7/10

صدای جی کی سیمونز در فیلم است. نه خود جی کی سیمونز. شرم آور، جلوه های ویژه بد نیست.

داستان عجیب و جالب است با چند پیچش که ندیدم در راه باشد. مکان،موقعیت به طور شگفت انگیزی جذاب و منحصر به فرد برای باز شدن داستان است. سرگرم کننده بود.

با کمال تعجب احساس یک فیلم ارزان را نداشت. به نظر می رسید فکر، مراقبت و عشق به آن وارد شد. و مخاطب می تواند از آن قدردانی کند. فقط یک لحظه خنده دار از بین رفت، لحظات خنده دار دیگر خیلی خوب به پایان رسید.

فیلم گلوریوس Glorious 2022 می‌توانست کمی بیشتر از رابطه وس،برندا را که در فلاش‌بک‌ها دیده می‌شود، نشان دهد، تا فینال فیلم با حداکثر تأثیرگذاری برای بیننده شکل بگیرد. با این حال، بسیاری از سرگرمی‌های جنون آمیز را می‌توان در این فیلم یافت. مشخصاً سازندگان فیلم قصد داشتند داستانی کاملاً بدیع را تعریف کنند. آنها موفق شده‌اند… اما… واگذار می‌کنیم به خودتان

اگر این نوع ژانر شماست، می‌توانم بگویم فیلم را بررسی کنید.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Joshua Hull, David Ian McKendry, Todd Rigney

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟