کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم تشویق    Persuasion 2022

دانلود فیلم تشویق Persuasion 2022 (2022)

مدت زمان: 107 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم تشویق Persuasion 2022 در مورد دختری با تفکرات مدرن به نام آن الیوت است که همراه با خانواده پر افاده خود زندگی می‌کند. در این میان مردی جوان به نام فردریک ونت ورث، چند سال پس از رد شدن توسط آن، به زندگی او بازمی‌گردد. حال آن باید میان پشت سر گذاشتن گذشته یا گوش دادن به ندای قلبش در مورد فرصت دوم یکی را انتخاب کند اما…

رضایت کاربران
100% (2 رای)
5.8 /10
42/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

فیلم سینمایی تشویق یا راضی شدن (Persuasion 2022) یک فیلم عاشقانه و درام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی کری کرکنل (Carrie Cracknell) است که توسط سه کمپانی Bisous Pictures و Fourth & Twenty Eight Films و Mad Chance تولید و منتشر شد؛ کری کرکنل کارگردان و نویسنده است؛ او با کارگردانی فیلم‌های «A Doll’s House» در سال 2012 و Persuasion در سال 2022 شناخته می‌شود.

فیلمنامه فیلم تشویق یا  درام راضی شدن را نیز ران بس و آلیس ویکتوریا وینسلو براساس رمانی به همین نام نوشته جین آستن، به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون داکوتا جانسون، کاسمو جارویس، ریچارد ئی. گرانت، هنری گلدینگ، بن بیلی اسمیت، یولاندا کتل، جردن لانگ، سیمون پیزلی دی، نیکی آموکا-برد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 15 جولای سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد.

بررسی ویژه 5/10

داستان چیزی شبیه ترغیب‌هایی نیست که ما می‌شناسیم و دوست داریم، بلکه تلاش زیادی برای شبیه‌سازی بریجرتون، مرتبط بودن و داشتن رنگ‌های مدرن است. به ندرت توسعه شخصیت وجود دارد. در واقع، تنها شخصیتی که فکر می‌کردم کاملاً صاف نیست، مری بود. بازیگران عالی هستند اما فیلمنامه فراتر از کلمات است … و نه به معنای مثبت. برای آن که دائماً دیوار چهارم را می شکند تصمیم بسیار بدی بود. در مجموع، اقتباسی دردناک که مطمئناً تنها بینندگانی که با آثار جین آستن آشنایی ندارند، می توانند از آن لذت ببرند.

کمدی که فیلم سینمایی Persuasion 2022 سعی می‌کند از آن بهره برداری کند، به شدت بد و مبتذل جلوه می‌کند. این فیلم چیزی جز یک فیلم عاشقانه معمولی نیست. داستان زنی که زندگیش همچنان حول محور مردان می‌چرخد، به دور از منطق.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ron Bass, Alice Victoria Winslow, Jane Austen

2 دیدگاه

  1. setareh
    setareh
    0
    0

    سلام
    فیلمای انگلیسی سانسور هستند ؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟