دانلود سریال وایکینگ ها والهالا   Vikings of Valhalla 2022  فصل اول

دانلود سریال وایکینگ ها والهالا Vikings of Valhalla 2022 فصل اول (2018)

قسمت آخر اضافه شد
مدت زمان: 45 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان سریال وایکینگ ها : والهالا، اتفاقات این سریال صد سال پس از حوادث سریال اصلی رخ می دهد. ماجراهای این سریال که بر اساس برخی افسانه های اسکاندیناوی ساخته شده از سال 793 میلادی آغاز شده و به حوادث دهه های بعد می پردازد...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال وایکینگ ها والهالا (Vikings Valhalla) یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی است که توسط جب استوارت برای نتفلیکس ساخته شده است. فصل اول 8 قسمتی در 25 فوریه 2022 پخش شد. با 24- سفارش قسمت در نوامبر 2019 اعلام شد، سریال به طور رسمی برای فصل دوم و سوم در مارس 2022 تمدید شد. فصل دوم قرار است در سال 2023 منتشر شود.

 

بررسی ویژه 6/10

چرا یک داستان را با تنوع نابود کنید…

من دوست دارم نتفلیکس توضیح دهد که چرا یک زن آفریقایی آمریکایی Jarl در حدود سال 1012 بر کاتگات حکومت می کند، در حالی که در واقع مردی به نام هاکون اریکسون در زندگی واقعی بود. وقتی داستان تقویت می شود من هم طرفدار تنوع هستم، اما در این مورد به طور جدی اعتبار نمایشی که در نروژ اتفاق می افتد تضعیف می کند … این نمایش می تواند خوب باشد اما این نوع چیزها بلافاصله خاموش می شود.

سریال وایکینگ ها والهالا  نسبت به نسخه‌ی اورجینالش (سریال Vikings) دارای مستندات تاریخی بیشتری می‌باشد. اگر بخواهیم فصل اول این سریال را با فصل نخست سریال Vikings مقایسه کنیم، باید گفت که با پروژه‌ای بسیار بزرگ‌تر و پر زرق‌و‌برق‌تر روبرو هستیم. این موضوع کاملاً طبیعی می‌باشد زیرا داستان این سریال در برهه زمانی‌ای جریان دارد که وایکینگ‌ها دیگر آن اقوام وحشی و ساده‌لوح نیستند.

از دیگر نکات مثبت سریال Vikings Valhalla بدون‌ شک انتخاب درست و بجای بازیگران می‌باشد. اکثر بازیگران این سریال یا بخوبی انتخاب شده‌اند و یا اینکه خودشان را بسیار خوب در نقششان جا انداخته‌اند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Nicholas Winter

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟