دانلود فیلم جواب منفی Nope 2022

دانلود فیلم جواب منفی Nope 2022 (2022)

مدت زمان: 130 دقیقه کشور: ، رده سنی:

در فیلم جواب منفی : پس از سقوط یک شی عجیب از آسمان به یک مزرعه که منجر به مرگ پدر خانواده می‌شود، خواهر و برادری به نام‌های "اوج" و "امرالد" تلاش می‌کنند تا شواهدی مبنی بر وجود یک شی پرنده ناشناس ...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.4 /10
77
82%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس چسبیده فارسی
0
0

فیلم سینمایی جواب منفی یا نوپ (Nope 2022)در ژانر ترسناک، اسرارآمیز، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول مشترک ژاپن وایالات

متحده آمریکا به کارگردانی و نویسندگی جوردن پیل است که در سال 2022 منتشر شد. جوردن پیل هنرپیشه، نویسنده وکارگردان اهل

ایالات متحده آمریکا است که از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ و بیش‌تر برای ساخت دو فیلم ترسناکبرو بیرون (Get

Out 2017) و ما (Us 2019) شهرت دارد. او موفق شد در نودمین دوره جوایز اسکار، برای نگارش فیلم‌نامه برو بیرون،برنده اسکار

بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شود. فیلم نوپ با بودجه ۶۸ میلیون دلاری بیش از ۱۱۷ میلیون دلار فروش داشته‌است و به دلیل اصالت

بلندپروازی، اجراها و کارگردانی پیل، نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، اگرچه فیلمنامه آن منتقدان را دو قطبی کرده‌است. این

فیلم در حال حاضر پس از انیمیشن ابرحیوانات لیگ دی‌سی در جایگاه دوم قرار گرفت فروش گیشه قرار گرفته است

بررسی ویژه 8/10

فریبنده اما تجربه تفرقه انگیزی خواهد بود…

بزرگ‌ترین ستایشی که می‌توانم بکنم، کار فیلمبرداری و دوربین است.

من فکر می کنم این فیلم بین مخاطبانش تفرقه ایجاد خواهد کرد. این به چند دلیل است. اول، پیشروی داستان گاهی نسبت به آنچه در یک فیلم هیجانی یا ترسناک به دیدن آن عادت کرده ایم، گیج کننده است.

برچسب زدن به آن به عنوان وحشت به طور خودکار برخی از افراد را از خود دور می کند، در حالی که آنهایی که از ترس لذت می برند ممکن است ناامید شوند که این ترس به اندازه کافی برای ترسناک نامیده نمی شود.

تریلری که من احساس می‌کنم خیلی چیزها را به نمایش می‌گذارد و فیلم را در جعبه‌ای قرار می‌دهد که ممکن است بینندگان را کم کند. در نهایت، برای رفتن به این فیلم واقعاً باید ذهنی باز داشته باشید. با توجه به ژانر، Nope 2022 واقعاً یک ترسناک نیست، بلکه بیشتر ترکیبی از علمی تخیلی، معمایی، کمی کمدی، و خوشبختانه بدون عاشقانه است.

با این حال از فیلم لذت بردم. من فکر می کنم برای دوستداران سینما این به طور کلی تجربه خوبی خواهد بود. به نظر می‌رسد پیل بیشتر بر عشق مشترک ما به فیلم تمرکز می‌کند تا به یک فرمول خاص از یک ژانر واحد. اگر از قبل عاشق فیلم باشید، چیزهای کوچک زیادی وجود دارد که از آنها لذت خواهید برد، اما احتمالاً تجربه متفاوتی نسبت به یک تماشاگر معمولی دارد.

به نظر من مضامین فیلم جواب منفی هم خوب است. شبیه یک افسانه مدرن هشداردهنده و خطرات واقعی تعقیب شهرت و بی احترامی به طبیعت است.

جردن پیل در حال شکل گیری به عنوان کارگردانی است که نامش به تنهایی مخاطب ایجاد می کند و من Nope را تجربه ای جذاب تر از ما و تقریباً در همان سطح Get Out با وجود دو داستان بسیار متفاوت قرار می دهم. بینش و خلاقیت او همچنان بسیار جالب است و من بسیار کنجکاو هستم که بدانم او بعداً روی چه چیزی کار می کند!

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jordan Peele

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟