کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود فیلم سینمایی آوای وحش The Call of the Wild

دانلود فیلم سینمایی آوای وحش The Call of the Wild (2020)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

داستانی پر جنب و جوش از باک ، یک سگ بزرگ و مهربان ، تلاقی بین یک سنت برنارد و یک اسکاتلندی کولی است که زندگی بی احتیاط اوقات فراغت او هنگام دزدی از خانه اش در کانون سانتا کلارا به طور ناگهانی ناراحت شد. در اواخر دهه 1890 ، کلوندیک طلای راش کلوندیک ، هنگامی که سگ های سورتمه ریزی شدید مورد تقاضای زیاد بودند ، در شمال اسرائیل ، آلاسکا فروخته شد و در شمال به شهر داوسون سیتی ، یوکان منتقل شد. باب به عنوان تازه وارد خدمات تحویل تیم سگ - و خیلی زود پیشخدمت آنها - باک ، سگی مثل هیچ کس دیگر ، که خراب شده بود ، و کسی که متحمل رنجش شده بود ، اما نتوانست شکسته شود ، زمان خود را دارد. زندگی مجبور به جنگ برای زنده ماندن ، که در نهایت توسط آخرین صاحب خود ، جان تورنتون ، گرفته شده به مجاورت دایره قطب شمال ، جایی در بین یوکان و آلاسکا ، گرفته شده است ، او به تدریج به غرایز اولیه خود بستگی دارد ، آسایش تمدن و ریختن و پاسخ به "ندای" وحشی "، به عنوان استاد خود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

فیلم سینمایی آوای وحش یا ندای طبیعت (The Call of the Wild) یک فیلم فیلم ماجراجویی، خانوادگی و درام محصول مشترک آمریکا و کانادا به کارگردانی کریس سندرز است که در سال 2020 توسط کمپانی TSG Entertainment تهیه و تولید شد. در این فیلم بازیگرانی همچون هریسون فورد، عمر سی، کارا گی، دن استیونز، برادلی وایتفورد، جین لوئیسا کلی، مایکل هورس، کارن گیلان، کولین وودل، مایکا فیتزجرالد، هیثر مکاول، آدام فرگس، استفنی چایکوفسکی، آبراهام بنرابی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

بررسی ویژه 7/10

فیلم سینمایی آوای وحش
اوت 2022
داستان ندای وحشی جک لندن اکنون که خانه موش مالک فاکس قرن بیستم است، از بین رفته است.

این روز برای هریسون فورد نیز یک روز پرداخت آسان است. برای دیزنی آسان است که او را برای دنباله بعدی ایندیانا جونز وسوسه کند.

فورد به عنوان جان تورنتون که در صحرای آلاسکا زندگی می کند، روایت می کند و ظاهر می شود.

او داستان باک را تعریف می کند. یک سنت برنارد خراب بزرگ که در کالیفرنیا زندگی نازپرورده ای داشته است.

او را در آلاسکا در جریان هجوم طلا در دهه 1890 به دام انداختند و او را به عنوان یک سگ سورتمه گرفتند. او یک سری صاحب دارد، برخی مهربان، برخی دیگر ظالم.

باک ماجراهای خود را دارد، با چشم اندازی از یک گرگ به عنوان راهنما، او سرنوشت خود را پیدا می کند.

 

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی فرانسوی
  • نویسنده: Michael Green, Jack London, Egerton Ryerson Young

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟