دانلود سریال سطح   Surface 2022 فصل اول

دانلود سریال سطح Surface 2022 فصل اول (2022–)

مدت زمان: 45 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان این سریال درباره زنی جوان به نام سوفیا است که پس از اقدام به خودکشی تصمیم می‌گیرد زندگی خود را دوباره بسازد. حال سوفیا تلاش می‌کند تا همه چیزهایی را که باعث رسیدن او به مرحله خودکشی شده بود را درک کند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
1
0

سریال سطح یا سرفیس (Surface 2022) که با عنوان پوشش نیز ترجمه شده است، یک مجموعه معمایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک سم میلر و کوین رادنی سالیوان (Sam Miller و Kevin Rodney Sullivan) است که فصل اول (Surface 2022) در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Apple Studios و Hello Sunshine و West Picture Co تولید و منتشر شد. در ژوئن 2021، الیور جکسون-کوهن، استفان جیمز، آری گرینور، ماریان ژان باپتیست، فرانسوا آرنو و میلی برادی به بازیگران اضافه شدند. سریال سطح یا سرفیس در 29 ژوئیه 2022 برای اولین بار پخش شد و سه قسمت اول بلافاصله در دسترس بود و بقیه به صورت هفتگی پخش می شوند.

بررسی ویژه 7/10

چرا مردم این نمایش را “بیدار” می نامند و اصرار دارند که این برنامه یک برنامه لیبرال است؟ آیا به این دلیل است که شخصیت اصلی سیاه پوست است و با یک مرد سفیدپوست ازدواج کرده است؟ من خیلی گیج شدم.

به هر حال، در بهترین حالت مانند یک فیلم مادام العمر است. فیلمنامه وحشتناک است، اما سرگرم کننده و سرگرم کننده تماشای شب جمعه است.

وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 17 بررسی منتقد، 53 درصد تاییدیه را با میانگین امتیاز 6.3/10 گزارش کرده است. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «عملکرد فریبنده Gugu Mbatha-Raw به سرفیس عمق می‌دهد، اما این دیگ بخار داغ هر چه بیشتر تلاش می‌کند تا معمای فراموشی مشتق را چاشنی کند، تیره‌تر می‌شود.»Metacritic، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند. امتیاز 47 از 100 بر اساس 14 منتقد، نشان دهنده “بررسی های مختلط یا متوسط”.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Veronica West

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟