فیلم سینمایی یک طرفه One Way 2022

فیلم سینمایی یک طرفه One Way 2022 (2022)

مدت زمان: 95 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم یک طرفه One Way 2022 در مورد یک خلافکار خرده پا به نام فردی است که پس از دزدی از رئیس جنایتکارش به شدت مجروح شده و با کیسه‌ای پر از پول نقد و مواد مخدر فرار می‌کند. حال او به سمت صحرای کالیفرنیا حرکت کرده تا نقشه‌ای برای فرار از چنگال تعقیب‌کنندگانش طراحی کند اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی یک طرفه یا وان وی (One Way 2022) یک فیلم اکشن، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی آندرو بیرد (Andrew Baird) است که توسط سه کمپانی 23ten و Baird Films و Bay Point Media تولید و منتشر شد. فیلمنامه فیلم سینمایی یک طرفه را نیز بن کانوی به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون تراویس فیمل، کوین بیکن، کلسن بیکر،دریا د ماتیو، استورم رید، ریس کویرو، میگان هولدر، لوئیس داسیلوا جونیور و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.همچنین فیلم یک طرفه (One Way 2022)  که با بودجه 14 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 2 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط Saban Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم وان وی پس از اکران بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد این فیلم برای بازی خوب بازیگران، سکانس‌های اکشن، ارزش‌های تولید، داستان مهیج، نحوه فیلمبرداری و نویسندگی تحسین شد اما در مقابل برای فضاسازی‌ها و همچنین نحوه کارگردانی مورد انتقاد قرار گرفت.

 

بررسی ویژه 4/10

تا حدودی خسته کننده

فردی سالیوان (کالسون بیک) یک کیسه پر از پول نقد و مواد مخدر را از رئیس جنایتکار ویکتوریا منندز (دریا د ماتئو) دزدید.او اواخر شب سوار اتوبوس می شود تا از شهر خارج شود. فرد سالیوان پدر (کوین بیکن) پدر جنایتکار اوست.

این سعی دارد یک جنایی نوآر باشد. Colson Baker با نام مستعار Machine Gun Kelly خوب عمل می کند. بیشتر، من در اتوبوس با آن مرد احساس ضربه می کردم. این یکی خیلی خسته کننده تر به نظر می رسد و کار نمی کند. باید نوشته باشد. در مورد مسیرها هم مطمئن نیستم. در نهایت احساس خستگی می کند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ben Conway

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟