کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال ژاکت زردها Yellow jackets فصل اول

دانلود سریال ژاکت زردها Yellow jackets فصل اول (2021–)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: رده سنی:

یک تیم فوتبال دختران دبیرستانی در یک حادثه سقوط هواپیما در دل جنگل های انتاریو نجات می یابند. آنها ابتدا گمان می کنند که بسیار خوش شانس بوده اند اما...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال ژاکت زردها یا جلیقه زردها (Yellow jackets) یک مجموعه ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک اوا سورهاوگ، کارین کوزاما، دیپا مهتا، جیمی تراویس، بیل وودراف، آریل کلیمان و دیزی فون شرلر مایر است که فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2021 میلادی توسط دو کمپانی Creative Engine Entertainment و Entertainment One تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه سریال Yellow jackets را نیز اشلی لایل، بارت نیکرسون، لیز فانگ و آمنی رزسا به صورت مشترک نوشته  و هنرمندانی چون ملانی لینسکی، سوفی تاچر، تاونی کایپرس، الا پورنل، سامانتا هانراتی، استیون کروگر، کریستینا ریچی، ژولیت لوئیس و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 14 نوامبر سال 2021 میلادی از شبکه Showtime Networks در کشور آمریکا شروع به پخش کرد؛ جالب است بدانید سریال ژاکت‌ زرد ، جلیقه زردها پس از پخش با نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد و اغلب آن‌ها داستان سریال، کارگردانی و همچنین بازی خوب بازیگران را تحسین کردند؛ ژاکت زرد یا جلیقه زرد نام عمومی برای زنبوری از نژاد آمریکای شمالی است که بی‌عسل و شکارچی می‌باشد؛ این زنبور از سرده وسپولا است؛ بیشتر این زنبورها ترکیب رنگ زرد و سیاه دارند برخی شکم قرمز و زرد دارند و برخی نیز ترکیب رنگ سفید و سیاه دارند؛ همه ژاکت‌های زرد ماده می‌توانند نیش بزنند، این زنبورها شکارچیان مهمی برای دیگر حشرات مزاحم هستند.

بررسی ویژه10/10

کریستینا ریچی برای این نقش عالی است!
ژانویه 2022
مثل همیشه کریستینا ریچی این نقش را میخکوب کرد! او چنین بازیگر با استعدادی است. او آن را با حالات صورت و حتی زبان بدنش بسیار واقع گرایانه نشان می دهد. جولیت لوئیس نیز به شخصیت خود کامل است. من نمیتونم منتظر فصل 2،3،4… و غیره باشم! ادامه بده!

  • جوایز: نامزد 7 جایزه Primetime Emmy.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ashley Lyle, Bart Nickerson

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟