دانلود فیلم اتاق سیم   Wire Room 2022

دانلود فیلم اتاق سیم Wire Room 2022 (2022)

مدت زمان: 94دقیقه کشور: رده سنی:

یک مرکز فرماندهی با فناوری پیشرفته که خطرناک‌ترین جنایتکاران را زیر نظر دارد، به یک مامور فدرال ماموریت می‌دهد تا در حین انجام وظیفه در یک اتاق شنود، فردی را تحت نظر بگیرد. اما به زودی این مامور فدرال متوجه می‌شود هدف مورد نظر آن‌ها در خانه‌اش توسط گروهی مورد حمله قرار گرفته است. حال او باید بدون اتلاف وقت زندگی هدف مورد نظر را از داخل اتاق شنود، محافظت کرده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی اتاق شنود یا اتاق سیم (به انگلیسی: Wire Room) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مت اسکندری، بر اساس فیلمنامه براندون استیفر و تهیه‌کنندگی راندال امت، جورج فورلا، الیور ترونا، نورتون هریک، سزار ریچبو، مارک استوارت و نوئل اشمن است. کوین دیلون و بروس ویلیس بازیگران اصلی آن هستند. این فیلم توسط Lionsgate Films در سینماهای منتخب و VOD در 2 سپتامبر 2022 منتشر شد.

 

بررسی ویژه 4/10

در مورد تمام فیلم‌ های او از سال ۲۰۱۹/۲۰، مهم است که موارد زیر را تشخیص دهیم: پیش از این در سال ۲۰۲۲، ویلیس پس از اینکه او و خانواده‌اش علنی کردند که از آفازی رنج می‌برد، اعلام کرد که به حرفه بازیگری خود پایان می‌دهد، که یک اختلال مغزی است که می‌تواند بر روی یک فرد تأثیر بگذارد.

بدیهی است که این به شدت بر توانایی او در بازیگری، یادآوری خطوط و تعامل با بازیگران دیگر تأثیر می گذارد. احتمالاً به همین دلیل بود که او در آخرین فیلم بزرگ خود، شیشه، پس از اولین بازی، زمان زیادی برای نمایش نداشت.

این همه چیز را در یک دیدگاه کاملا متفاوت قرار می دهد. تا آنجا که من می دانم ویلیس از نظر مالی تامین است، او نیازی به انجام این کار برای پول نداشت.

به راحتی می‌توان آخرین تلاش‌های ویلیس را به‌عنوان فیلم‌های بد رد کرد، اکثراً چنین هستند، اما با توجه به شرایط او دیدگاه دیگری ارائه می‌شود.

“اتاق شنود” Wire Room به احتمال زیاد یکی از آخرین فیلم های او خواهد بود، آخرین فیلم او احتمالا “شهر بهشت” (در حال حاضر

در مرحله پس از تولید) خواهد بود که او برای آخرین بار در کنار جان تراولتا کار کرده است.

به‌ جای تمرکز بر آخرین فیلم‌های او، باید بروس ویلیس را به خاطر تمام کارهای بزرگش و تأثیری که بر کل صنعت سینما در بیش از

۴۰ سال گذشته داشت، تجلیل و قدردانی کنیم.

 

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Brandon Stiefer

1 دیدگاه

  1. وحید
    وحید
    0
    0

    فیلم خوبی بود بخصوص بروس ویلیس بازی کرده

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟