دانلود فیلم شیطان تمام  وقت   The Devil All the Time 2020

دانلود فیلم شیطان تمام وقت The Devil All the Time 2020 (2020)

مدت زمان: 138 دقیقه کشور: رده سنی:

فیلم شیطان تمام وقت در محلی به نام ناکم استیف در ایالت اوهایو، که یک جنگل دور افتاده و فراموش شده است و طوفانی از ایمان، خشونت و رستگاری در آن به راه خواهد افتاد، جریان دارد. ویلارد راسل که از نجات زندگی همسر در حال مرگش ناامید شده، شروع به مناجات، فداکاری و قربانی کردن می‌کند. پسر او که آروین نام دارد و شخصیت اصلی داستان نیز خواهد بود، از یک پسر بچه مدرسه‌ای که همواره قلدرهای آن در حال زور گفتن به او هستند، در حال تبدیل شدن به مردی است که می‌داند درست در چه زمانی باید دست به کار شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم شیطان تمام وقت The Devil All the Time2020
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی شیطان تمام وقت (The Devil All the Time) فیلمی جنایی، هیجان انگیز و درام محصول سال ۲۰۲۰ آمریکا به کارگردانی آنتونیو کامپوس است که توسط NETFLIX منتشر شد. نویسندگی این فیلم را پائولو کامپوس و آنتونیو کامپوس برعهده داشته و بازیگرانی چون تام هالند، بیل اسکاشگورد، رابرت پتینسون، رایلی کیو، جیسون کلارک، سباستین استن، هیلی بنت، الیزا اسکانلن و…

بررسی ویژه 8/10

اجرای شگفت انگیز توسط همه

هر بازی در فیلم به نظر من بی عیب و نقص است. اگر این فیلم هیچ نامزدی اسکار نگیرد من عصبانی خواهم شد.

فیلم شیطان تمام‌وقت ترکیبی سنگین از مضمون ایمان، مذهب و مرگ است که با تمام مشکلات داستانی و شخصیت پردازی‌های ناچیزش و البته اجراهای خوب تیم بازیگری‌اش ارزش تماشا را دارد. از نظر فنی این فیلم بسیار بی عیب است و در مجموع می‌توان شیطان تمام وقت را یک کنجکاوی جذاب اما ناقص خطاب کرد.

«فیلم جنایی شیطان تمام‌وقت» دست روی نقاط حساسی می‌گذارد و بدون ترس، حقایق را نمایش می‌دهد. صداقت فیلم همان‌قدر که برای چندین و چند تماشاگر ارزشمند خواهد بود، بدون شک خون عده‌ای را به جوش می‌آورد.

Devil All the Time را نمی‌توان در یک یا چند جمله به اکثر افراد توصیه کرد و حتی بررسی آن بدون افشای جزئیات داستانی سخت

به نظر می‌رسد. به همین خاطر چنین محصولی فقط در یک بستر ارائه‌ی محتوا همچونفتلیکس فرصت پخش شدن برای مخاطب را می‌یابد.

اون فیلمی نبود که بخاطر تریلر هاش انتظارشو میکشیدم ولی یک فیلم قابل احترام و جزو باکیفت ترین فیلم های سال 2020 به حساب میاد.
مهمترین نقطه قوت فیلم و یا به قول معروف ستون فقرات فیلم، تیم بازیگری اون هستش. بیل اسکارسگارد، هری ملینگ، رابرت پتینسون و از همه مهم تر تام هالند با بازی فوق العاده خودشون به تنهایی بخش عظیمی از بار فیلمو به دوش خودشون کشیدن.

  • جوایز: 3 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Antonio Campos, Paulo Campos, Donald Ray Pollock

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟