دانلود سریال تاریک  Dark  فصل اول

دانلود سریال تاریک Dark فصل اول (2017–2020)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: ، رده سنی:

سریال دارک، در سال ۲۰۱۹ و در یکی از دهکده‌های کشور آلمان، دو کودک کم سن و سال ناپدید می‌شوند. دیری نمی‌گذرد که مفقود شدن این دو کودک، روابط میان چهار خانواده را آشکار می‌سازد و...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال خارجی تاریک فصل اول  یا دارک (Dark)  در ژانر جنایی، رازآلود و درام محصول سال ۲۰۱۷ کشور آلمان به کارگردانی بارن بو اودار و یانتی فرایز است. بازیگرانی چون لوییز هافمن، آنتی تراو، مایا شون، مارک واشکی، یوردیس تریبل، اولیور ماسوچی و کارولین آیشورن در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. این مجموعه نخستین بار از شبکه نتفلیکس به زبان آلمانی به شمار می‌رود. فصل اول دارک در ۱۰ قسمت یک ساعته در دسامبر ۲۰۱۷ توسط نتفلیکس منتشر شد و با استقبال بسیار خوب منتقدین و تماشاگران همراه شد. بسیاری از منتقدین این مجموعه را نسخه آلمانی چیزهای عجیب می‌دانند و معتقدند تاریکی از نظر فضاسازی و قصه پردازی بسیار تحت تأثیر این سری است.

بررسی ویژه 10/10

تماشای «تاریک» مثل تماشای کامل شدن یک نمودار است. «تاریک» بیننده را از یک تماشاگر معمولی به یک کاراگاه کنجکاو و تیزبین تبدیل می‌کند. دیواری که به مرور به بلبشوی سرگیجه‌آوری از تکه کاغذها و تکه روزنامه‌ها و تکه اطلاعات تبدیل می‌شود. یک چشم‌تان به سریال است و با چشم دیگرتان تخته‌ی سرنخ‌ها را با توجه به اتفاقات بی‌وقفه آپدیت می‌کنید.

پیچیدگی و تعدد کاراکتر شاید باعث شود که در قسمت‌های اولیه، بیننده گیج شود. به بیان دیگر، سریال Dark از آن دست سریال‌هایی‌ست که وقتی برای بار دوم تماشایش کنید، تازه می‌توانید کاملا متوجه داستان و جزئیاتش شوید.

سریال تاریک فصل اول  Dark گرچه یک مجموعه فانتزی و علمی تخیلی است، اما از این هم فراتر می‌رود و موضوعاتی فلسفی و هستی‌گرایانه را مطرح می‌کند. در طول این سریال، معانی وجودی زمان و تاثیرات آن بر روی هستی انسان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

دارک یکی از پیچیده‌ترین و غنی‌ترین محصولات تلویزیونی سال‌های گذشته است. قوانین متعددی پیرامون سفر در زمان در این اثر وجود دارند.

  • جوایز: 8 برد
  • زبان: آلمانی
  • نویسنده: Baran bo Odar, Jantje Friese

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟