دانلود سریال خرس The Bear 2022 فصل اول

دانلود سریال خرس The Bear 2022 فصل اول (2022–)

مدت زمان: 45دقیقه کشور: رده سنی:

سرآشپزی جوان و بااستعداد است که پس از مرگ دلخراش برادرش، به شهر خود باز می گردد تا مغازه ساندویچ فروشی خانوادگی شان را اداره کند. او که به شرایط جدید عادت ندارد، باید در حین دست و پنجه نرم کردن با تاثیرات خودکشی برادرش، با واقعیت تلخ کار کردن در آشپزخانه کوچک یک ساندویچی با کارکنانی حرف گوش نکن و لجباز و همچنین روابط خانوادگی پیچیده اش کنار بیاید.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال خرس یا بیر (The Bear) یک مجموعه کمدی محصول کشور آمریکا به کارگردانی کریستوفر استورر (Christopher Storer) است که فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی FX Productions و Super Frog تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال بیر (The Bear) را نیز الکس اوکیف و کریستوفر استورر به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده ، همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 23 ژوئن سال 2022 میلادی از شبکه FX Network در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط سرویس استریم هولو Hulu و دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ مجموعه خرس پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد به طوری که عموما برای داستان طنز، شخصیت‌پردازی‌ها، فیلمنامه، بازی خوب بازیگران، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی مورد تحسین و ستایش قرار گرفت.

بررسی ویژه 10/10

این سریال درام برای فصل جدید باز خواهد گشت.

این نمایش چقدر روی من تاثیرگذار بود. من کاملاً فراموش کردم که دارم بازیگران را تماشا می‌کنم و واقعاً احساس می‌کردم که دارم مردم واقعی را تماشا می‌کنم که درام و کمدی واقعی زندگی می‌کنند.

جرمی آلن وایت (کارمی) و آیو ادبیری (سیدنی) تماشایی بودند. اشتباه نکنید، کل بازیگران فوق‌العاده بودند، اما آن دو من را به صفحه نمایش چسباندند. من تمام این نمایش را در یک روز تمام کردم و از هیچ چیز پشیمان نیستم.

این مجموعه با افتتاحیه ای که یادآور فیلم «انتظار» است، شما را جذب می کند و پس از معرفی موضوعات سنگینی مانند خودکشی اعتیاد، اعتیاد به الکل، استرس های خانوادگی، نبرد با همکاران، ضربه روحی و کلی احساس ترس وجودی، سریال به پایان می رسد و شما فقط آنجا بنشینید و بگویید “وای.” من خیلی خوشحالم که این نمایش را پیدا کردم. من به همه کسانی که می بینم می گویم این را ببینند. همه باید این را تماشا کنند.

  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Christopher Storer

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟