کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال دختران درخشان Shining Girls 2022 فصل اول

دانلود سریال دختران درخشان Shining Girls 2022 فصل اول (2022–)

مدت زمان: 50 کشور: رده سنی:

سریال دختران درخشان 2022 داستان درباره سال ها از حمله وحشیانه ای که به کِربی شد و تاثیر هولناکی که بر روان او گذاشت می گذرد. حالا او متوجه شده قتلی که اخیرا اتفاق افتاده به آن حمله مرتبط است. کربی با کمک یک روزنامه نگار باتجربه به دنبال دلیل تغییر دائمی وضعیت موجودش و مواجه شدن با گذشته اش است.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال دختران درخشان یا شاینینگ گرلز (Shining Girls 2022) که با عنوان (Ripple Effects) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه جنایی، درام، معمایی، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک میشل مک لارن، داینا رید و الیزابت ماس است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی Appian Way و Factory Underground و Love & Squalor Pictures تولید و منتشر شد.

فیلمنامه سریال (Shining Girls 2022) را نیز سیلکا لوئیزا به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون الیزابت ماس، ایمی برنمن، فیلیپا سو، جیمی بل، واگنر مورا، کریستوفر دنهام، دیانا رید فاستر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 13 مارس سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم South by Southwest Film Festival در کشور آمریکا حضور پیدا کرد سپس پخش آن از تاریخ 29 آوریل سال 2022 از شبکه +Apple TV در کشور آمریکا آغاز شد و تا 3 ژوئن نیز ادامه خواهد داشت؛ سریال دختران درخشان در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی نیز منتشر گردید؛ جالب است بدانید سریال شاینینگ گرلز دختران درخشان براساس رمانی به همین نام نوشته لورن بیوکس در سال 2013، ساخته شده است؛ این مجموعه تاکنون نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبین دریافت کرده به طوری که برای داستان، اجراها به ویژه بازی جذاب الیزابت ماس فضاسازی‌ها، کارگردانی و همچنین ارزش‌های تولید، تحسین شده است.

بررسی ویژه 7/10

بهتر از کتاب، ارزش دیدن را دارد…

بنابراین اول از همه، من همه چیز را دیدم. من بعد از تماشای کل نمایش، نقد و بررسی می کنم. این رمان است. مردم باید آن را امتحان کنند.فکر می‌کنم این طرح را دوباره چارچوب می‌دهد، آنچه را که کار می‌کند حفظ می‌کند و بقیه را کنار می‌گذارد. بهتر کردن جنبه ماوراء طبیعی.نمایش‌ها می‌خواهند این چیزها طولانی باشد و همیشه در توجیه آن شکست می‌خورند. این وسط معصیت کند است. به قدری که این از ارزش تماشا کردن خارج شد. اگر نصف اپیزود بود، به راحتی باورنکردنی بود.

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Silka Luisa

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟