دانلود انیمه کومی نمی تواند صحبت کند Komi Can’t Communicate

دانلود انیمه کومی نمی تواند صحبت کند Komi Can’t Communicate (2021–)

مدت زمان: 23دقیقه کشور: رده سنی:

یک دانش آموز نخبه و گوشه گیر در واقع به شدت گوشه گیر و نگران ارتباط با دیگران است. یک پسر مدرسه ای معمولی با او دوست می شود و به او کمک می کند تا حرفش را باز کند و با مردم صحبت کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

انیمه سریالی کومی نمی تواند صحبت کند (Komi Can’t Communicate) محصول کشور ژاپن است. که در سال 2021 میلادی از شبکه Netflix پخش گردید. ژانر انیمه سریال کومی نمی تواند صحبت کند (عاشقانه، کمدی و درام) می باشد. بازیگرانی همچون آئوی کوگا، گاکوتو کاجیوارا، ری موراکاوا و… به صداپیشگی پرداخته اند.

 

بررسی ویژه 9/10

کمدی عالی

این ممکن است انیمه Komi Can’t Communicate مورد علاقه من در سال باشد، یک کمدی بی نقص است و همچنین لحظات جدی تری دارد، اما هرگز احساس نمی شود که از ناکجاآباد بیرون بیاید، همچنین من کومی را دوست دارم، او بسیار دوست داشتنی است!

برای من به طور کلی این انیمه در مرز عشق و نفرت قرار دارد، چرا که با توجه به ژانر این انیمه که کمدی‌ است. و انیمه در این زمینه موفقیت ها و شکست هایی را داشته است. گاهی بسیار جدی به نظر می­رسد و گاهی طنز متفاوتش خنده را بر لبان شما می­آورد

با تمام تفاسیر فقط می‌توان این را گفت: اگر صبور هستید و چندان به ضعف های کلی گیر نمیدهید و با شوخی های خاص این عنوان می‌توانید کنار بیایید و همزمان علاقه دارید که داستانی درام همراه با احساسات در جریان تماشا کنید، این انیمه مختص به شما است.

اگر صبور نیستید و حساس به ضعف های کلی و شوخی های خاص این عنوان هستید، باز هم این عنوان برای شماست. چرا که با چشم پوشی از این موارد، می توانید یک داستان درام و روزمره یک دختر 15 ساله را تماشا کنید که چگونه برای ارتباط برقرار کردن با آدم های پیرامونش تلاش می‌کند و در نهایت می‌تواند به این سختی ها پیروز گردد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Hitomi Mieno

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟