کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال تاریک Dark فصل دوم

دانلود سریال تاریک Dark فصل دوم (2017–2020)

مدت زمان: 60 دقیقه کشور: ، رده سنی:

داستان سریال دارک یا تاریک (به انگلیسی: Dark) از جایی شروع میشود که در یکی از دهکده‌های آلمان، دو کودک کم سن و سال ناپدید می‌شوند. دیری نمی‌گذرد که مفقود شدن این دو کودک، روابط میان چهار خانواده را آشکار می‌سازد. پس از آنکه پلیس به شواهدی ترسناک دست پیدا می‌کند، اولریش درخواست مجوز برای بازرسی از نیروگاه برق منطقه می‌کند. در همین زمان، فردی غریبه و مرموز وارد هتل شهر می‌شود و . . .

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
0
0

سریال تاریک یا دارک فصل دوم (Dark) سریالی جنایی، علمی تخیلی، رازآلود و درام محصول سال ۲۰۱۷ کشور آلمان به کارگردانی بارن بو اودار و یانتی فرایز است که فصل دوم تاریک Dark از سال ۲۰۱۹ در سرویس نتفلیکس منتشر شد؛ بازیگرانی چون لوییز هافمن، آنتی تراو، مایا شون، مارک واشکی، یوردیس تریبل، اولیور ماسوچی و کارولین آیشورن در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

بررسی ویژه

همین پیچیدگی و تعدد کاراکتر شاید باعث شود که در قسمت‌های اولیه، بیننده گیج شود. به بیان دیگر، Dark از آن دست سریال‌هایی‌ست که وقتی برای بار دوم تماشایش کنید، تازه می‌توانید کاملا متوجه داستان و جزئیاتش شوید.

تاریک صرفا فقط درباره یک قتل و اتفاقات فراطبیعی نیست. این درباره جامعه‌ای از انسان‌ها با تمام مشکلات و ارتباط‌ شان در حال و گذشته است. شاید تماشای Dark سخت باشد. اما با دیدن همان قسمت اول، تماشا نکردنش حتی سخت‌تر می‌شود. بسیاری از منتقدان در نقد Dark آن را مکررا با اثر دیگری از شبکه نتفلیکس یعنی  Stranger Things مقایسه کرده‌اند.

در حالی که دارک در همان فضای فانتزی و خیالی‌اش، به موضوعاتی انسانی می‌پردازد. این همانند نامش فضایی تاریک دارد. اکثر حوادث این سریال در اتاق‌هایی کم‌ نور، گاراژهایی تاریک، جنگلی آزاردهنده و غاری تیره و تاریک رقم می‌خورند.

  • جوایز: 8 برد
  • زبان: آلمانی
  • نویسنده: Baran bo Odar, Jantje Friese

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟