دانلود فیلم سیکاریو آمریکایی  American SicariAmo 2021

دانلود فیلم سیکاریو آمریکایی American SicariAmo 2021 (2021)

مدت زمان: 101 دقیقه کشور: رده سنی:

گانگستر آمریکایی اریک واسکوئز (فیلیپ ا. حداد) نقشه می کشد تا به سگ برتر دنیای اموات مکزیک تبدیل شود، اما متوجه می شود که هم از کارتل های قدرتمند و هم از متحدان خود دشمن ایجاد می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم سیکاریو آمریکایی American Sicario2021
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سیکاریو آمریکایی American Sicario 2021 ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن،جنایی،درام می باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده راجا کالینز است که این فیلم اولین فیلمی است که او قرار است کارگردانی کند. فیلمنامه این فیلم را ریچ رونات نوشته است .

راس کمپبل،موریس کامپت و راجا کالینز به عنوان مدیر تولید فیلم سیکاریو آمریکایی در ساخت آن نقش خواهند داشت. فیلیپ حداد،ریگان ماچادو جیلن مور، برایان واکر  و گلن بارنزفلد تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

راجا کالینز درباره ساخت این فیلم گفت:

زمانی که من این داستان واقعی شگفت‌انگیز را شنیدم متوجه شدم که این فیلمی خواهد بود که مخصوص من است و من باید آن را کارگردانی کنم، چرا که این فیلم چشم‌اندازی واقعی از زندگی رئیس کارتل است.

فیلیپ حداد فیلم‌نامه این فیلم را به من داد و ما می‌دانستیم که دنی ترخو بهترین بازیگر برای ایفای نقش پدرو، به همراه موریس کامپت و تمامی بازیگران دیگر این فیلم هستند. ما با همکاری کمپانی VMI Worldwide این فیلم را ساختیم.

این فیلم قرار است که داستان واقعی ادگار والدز ویارئال (Edgar Valdez Villarreal) شناخته شده با لقب La Barbie یا The Barbie یک قاچاقچی مواد مخدر آمریکایی-مکزیکی و یک ستوان عالی‌رتبه از کارتل Beltrán Leyva (اکنون این کارتر منحل شده است) را تعریف کند. ادگار والدز ویارئال که در حال حاضر ۴۹ سال سن دارد، در زندان USP Coleman II واقع در فلوریدا آمریکا زندانی است.

 

بررسی ویژه 1/10

بدترین فیلمی که دیدم

وقت خود را تلف نکنید دوستان به جای آن به پیاده روی یا هر چیز دیگری بروید.

 

  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Rich Ronat

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟