فیلم جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور 2022 Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

فیلم جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور 2022 Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (2022)

مدت زمان: 121 دقیقه کشور: ، رده سنی:

در فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022 خواهید دید زمانی که پروفسور آلبوس دامبلدور (با بازی جود لاو) متوجه می‌شود که جادوگری قدرتمند و اهریمنی به نام گریندل والد (با بازی مس میکلسن) در تلاش است تا کنترل دنیای جادوگران را به دست بگیرد، به جادوگری به نام نیوت اسکامندر (با بازی ادی ردمین)، ماموریت می‌دهد تا همراه با گروهی از متحدانش به مقابله با گریندل والد بروند. آن‌ها به زودی با مجموعه‌ای از جانوران شگفت‌انگیز قدیمی و جدید روبرو شده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore 2022
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم جانوران شگفت انگیز اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore)

در ژانر فانتزی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دیوید یتس بر اساس فیلمنامه ای از جی کی رولینگ و استیو کلاوز است. دنباله فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)، سومین قسمت از مجموعه Fantastic Beasts و یازدهمین فیلم در فرانچایز دنیای جادوگران است. گروه بازیگران آن شامل ادی ردمین، جود لا، ازرا میلر، دن فوگلر، آلیسون سودول، کالوم ترنر، جسیکا ویلیامز، کاترین واترستون و مدز میکلسن هستند. داستان فیلم چندین سال پس از وقایع قبلی خود می‌گذرد، آلبوس دامبلدور را می‌بیند که نیوت اسکامندر و متحدانش را مأموریت می‌دهد تا آنها را به قلب ارتش جادوگر تاریک گلرت گریندل والد ببرد.

سومین فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore که همیشه قرار بود «حداقل» یک سه‌گانه باشد، قرار بود در نوامبر 2020 اکران شود، قبل از اینکه به دلیل همه‌گیری کووید-19 به ژوئیه 2022 بازگردانده شود. بسیاری از بازیگران اصلی دو فیلم اول مشارکت خود را در مارس 2020 تایید کردند. قرار بود عکاسی اصلی در اوایل سال 2020 شروع شود، پاما به دلیل همه گیری همه گیر به تعویق افتاد،  در نهایت در سپتامبر 2020 آغاز شد.پجانی دپ، که نقش گریندل والد را در فیلم‌های قبلی به تصویر می‌کشید، ابتدا قرار بود برگردد و یک صحنه را برای فیلم جانوران شگفت انگیز اسرار دامبلدور فیلمبرداری کند، اما در نوامبر 2020 به دنبال یک پرونده قضایی علیه او در رابطه با اتهاماتی که مرتکب خشونت خانگی شده بود از او خواسته شد استعفا دهد. مادز میکلسن اواخر همان ماه جایگزین او شد. فیلمبرداری تا فوریه 2021 ادامه داشت.

بررسی ویژه 5/10

ناامید کننده تا حد زیادی…

این فیلم بی‌نقص است، هر چند، یک آشفتگی کامل و کامل، نوشته افرادی است که هرگز نمی‌توانند بیش از یک زمین آسانسور به ذهنشان خطور کند و هوس دریافت پولی بزرگ را دارند. این فیلم از طرحی استفاده می‌کند که هدفمند بی‌معنی است، بر اساس فیلم قبلی که هیچ‌کس آن را به خاطر نمی‌آورد و موفق می‌شود دامبلدور را به عنوان یک احمق دستکاری که ارزشش برای بشریت این است که در مقایسه با دیوانه‌های نسل‌کشی که با آن‌ها می‌جنگد، زیبا به نظر می‌رسد، نشان دهد. اما او همجنس گرا است، پس خوب است.

هر چند بدتر می شود. خیلی چیزها در فیلم نه تنها معنی ندارند، بلکه با افسانه کتاب ها در تناقض هستند. این فیلم Fantastic Beasts نام دارد، اما در واقع فقط یکی است و به جز پایان کار خاصی ندارد. دنیای جادویی جادوگران اکنون خشمگین، سیاسی، تفرقه‌دار و جنگ‌جو است، زیرا آمریکایی‌ها اینگونه هستند و بریتانیایی سنتی‌گرایانه زیبای کتاب‌ها را از بین می‌برند. جادو فقط برای خودنمایی، مبارزه یا نابود کردن استفاده می شود.

هر چه بیشتر به آن فکر می کنم، عصبانی تر می شوم، که واقعاً آن چیزی نیست که می خواهم یا نیاز دارم. توصیه من این است که به طور کامل از این فیلم بگذرید. خیلی بد است، زیرا ادی ردمین، جود لاو، دن فوگلر و مدز میکلسن به عنوان بازیگر کار بسیار خوبی انجام دادند. افسوس، موادی که باید با آن کار می کردند زباله مطلق بود.

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، آلمانی
  • نویسنده: J.K. Rowling, Steve Kloves

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟