دانلود سریال مو Mo 2022

دانلود سریال مو Mo 2022 (2022–)

مدت زمان: 30دقیقه کشور: رده سنی:

مو نجار که مرز بین دو فرهنگ، سه زبان و "یک تن مزخرف" را می‌گذراند. مو خیالی یک پناهنده فلسطینی است که در یک قدمی پناهندگی در مسیر اخذ شهروندی ایالات متحده زندگی می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال مو (Mo 2022) یک مجموعه تلویزیونی کمدی،درام آمریکایی است که در 24 آگوست 2022 در نتفلیکس پخش شد. مو عامر در این سریال نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند. سریال (Mo 2022) بر اساس زندگی خود عامر به عنوان یک پناهنده فلسطینی است که در هیوستون تگزاس زندگی می کند. این فیلم توسط رامی یوسف ساخته شده است و فرح بسیسو، عمر البا، ترزا روئیز و توبه نویگوه در آن ایفای نقش می کنند.

این سریال به دلیل اینکه یکی از اولین برنامه های تلویزیونی بزرگ آمریکایی است که یک پناهنده فلسطینی،آمریکایی را به عنوان قهرمان داستان به تصویر می کشد، مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. در حال حاضر امتیاز 100% را در Rotten Tomatoes دارد با اجماع منتقدان در این سایت: “معمولاً خنده دار است در حالی که دارای حسی جذاب از مکان است، Mo تصویری متفکرانه از تجربه مهاجر است که روی پاهایش سبک است.”

بررسی ویژه 9/10

واقعا لذت بردم…

دیدگاه جالبی نسبت به چیزی که از نظر فرهنگی متفاوت از آنچه من به آن عادت دارم. سرعت عالی، فیلمبرداری، و تاثیر موسیقی شهر H را دوست دارم. Dj screw، و آهنگ های خدمه به خوبی در سراسر نمایش قرار می گیرند.طرح جذاب با چند موقعیت صحنه بسیار خنده دار. بسیاری از بازیگران خوب و به خصوص کلاه  مو.

بدون اطلاع از طرح و انتظارات بو وارد این کار شد. واقعاً یک تجربه لذت بخش ارائه شد. بی نظیر و خوش طعم. به شدت توصیه می شود و امیدوارم برای فصل دوم تمدید شود. موقعیت های احساسی کاملا واقعی قابل باور. نمایش های منحصر به فرد به سختی پیدا می شود و برای مو و تیمش بهترین ها را آرزو می کنم.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mohammed Amer, Ramy Youssef

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟