دانلود سریال عروسک روسی Russian Doll 2022 فصل دوم

دانلود سریال عروسک روسی Russian Doll 2022 فصل دوم (2019–2022)

مدت زمان: 30 دقیقه کشور: رده سنی:

زن جوانی در نیویورک تلاش می‌کند تا از مهمانی که به افتخار وی ترتیب داده شده فرار کند اما هربار به صورت تصادفی کشته میشود و مجدد به عقب بازگشته و در میانه مهمانی به خود می آید...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال عروسک روسی (Russian Doll 2022) در ژانر درام، کمدی،ماجراجویی، ساخت کشور آمریکا و به کارگردانی لزلی هدلند،ناتاشا لیون و نویسندگی لزلی هدلند است. نویسندگی فیلمنامه این اثر را، جو ونگ (Joe Wong) برعهده داشته است.

بررسی ویژه 8/10

سریال عروسک روسی با فصل دوم خود، روایتی بسیار گیج‌کننده‌تر و ساختارمندتر از فصل اول می‌سازد، و اگرچه ممکن است همیشه کارساز نباشد، نتیجه، فصلی است که بسیار لایه‌لایه‌تر، از نظر احساسی رضایت‌بخش‌تر و جذاب‌تر از طبیعت بکر و ناشناخته فصل اول است.

از نظر سبکی و فلسفی مطابق با سلف خود، به اندازه کافی متفاوت است که مانند یک بازنگری محاسباتی احساس نشود. مانند قبل، در نبوغش تحسین برانگیز است، کمی رادیکال به نظر می‌رسد، اما عمیقاً احساس می‌شود به راه‌هایی می‌رود که اصلا رادیکال نیستند

فصل دوم از نظر زمان، جغرافیا، معماها و مکانیسم عظیم‌‌تر است. اما اثر معکوس منحرف‌کننده‌ای در این همه فضای جدید وجود دارد. عروسک روسی می‌خواهد گسترده‌تر باشد و بار احساسی خود را کوچک‌تر و کمتر کند. فیلم بیشتر به تلاش‌های دیوانه‌وار نادیا برای درست کردن دوباره زندگی‌اش، نزدیک می‌شود، در حالی که آلن به اندازه کافی در آن حضور ندارد.

این درست نیست که بگوییم این فصل هم روی چرخه زمانی و مکانی کاملاً به شکل فصل اول خود تمرکز کرده است، و نه پایان آن ظاهرا خیلی خوب تمام می‌شود اما به نظر می‌رسد که این کار عمدی‌ است.

سریال Russian Doll 2022 که توانسته رضایت بسیار بالای منتقدان و بینندگان خود را جلب کند و صحبت‌هایی درباره احتمال ساخت فصل سوم آن نیز، از سوی عوامل سریال و دست اندر کاران ساخت آن شده است.

  • جوایز: برنده 3 جایزه Primetime Emmy.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Leslye Headland, Natasha Lyonne, Amy Poehler

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟