دانلود فیلم سینمایی پینوکیو Pinocchio 2022

دانلود فیلم سینمایی پینوکیو Pinocchio 2022 (2022)

مدت زمان: 103 دقیقه کشور: رده سنی:

درباره یک نجار پیر به نام ژپتو است که یک عروسک چوبی به نام پینوکیو می سازد تا از تنهایی خلاص شود. اما داستان از آنجا شروع می شود که این پسرک چوبی، زنده می شود و میتواند حرف بزند و این تازه آغاز ماجراجویی های پسرکی بازیگوش به نام پینوکیو است…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
5.1 /10
41%
30/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زبان اصلی زیرنویس فارسی
0
0

فیلم سینمایی پینوکیو (Pinocchio) که با عنوان (Mahogany) نیز شناخته می‌شود، یک لایو اکشن ماجراجویی، کمدی، درام، موزیکال فانتزی و خانوادگی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) است که توسط سه کمپانی Depth of Field و ImageMovers و Walt Disney Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم Pinocchio را نیز کریس وایتز و رابرت زمکیس به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده، همچنین فیلم سینمایی پینوکیو اولین بار در تاریخ 8 سپتامبر سال 2022 میلادی توسط Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس توسط سرویس استریم دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ لایو اکشن پینوکیو بازسازی انیمیشن پینوکیو 1940 است که خود براساس کتاب ایتالیایی ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی در سال 1883 ساخته شده‌ است.

بررسی ویژه 2/10

تمام یادداشت های اشتباه را از نسخه اصلی کلاسیک می گیرد

رابرت زمکیس فیلمسازی است که مسئول برخی از رنگارنگ ترین، جاه طلبانه ترین و منحصر به فردترین فیلم های تمام دوران است.

هر خط دیالوگ از جیمینی و پینوکیو دقیقا با همان لحن صدا ارائه می شود. هیچ تنوعی در احساسات وجود ندارد، بنابراین مخاطرات هرگز روشن نیست. در این فیلم، پینوکیو هرگز مانند فیلم اصلی، هیچ لحظه ای از عواقب منفی دروغ، دزدی و خود خواری یاد نمی گیرد. خارج از چند صحنه بصری خلاقانه، این یک کپی کم عمق و بی روح از یک داستان عمیق است.

داستان اصلی همچنان عالی و جذاب باقی مانده اما فیلم «پینوکیو» نتوانسته آن را به خوبی بازگو کند. هر تلاش ناموفقی برای مدرنیته کردن پیام زیبای این داستان به ما یادآور می‌شود که این داستان نیازی به به‌روز شدن ندارد. با وجود اینکه تام هنکس بیشترین تلاش خودش را می‌کند اما نتوانسته این فیلم را همانند اثر اصلی خاطره‌انگیز و جذاب کند.

انیمیشن اصلی به بیننده‌ها برآورده شدن آرزوها را نشان داد اما این بازسازی لایو اکشن همانند به حقیقت تبدیل شدن کابوس‎‌ها به نظر می‌رسد.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Robert Zemeckis, Chris Weitz, Carlo Collodi

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟