کاربران عزیز متاسفانه وب سایت یونیک موویز تعطیل شده است.
دانلود سریال اولین قتل  First Kill 2022

دانلود سریال اولین قتل First Kill 2022 (2022)

مدت زمان: 40 دقیقه کشور: ، رده سنی:

اولین قتل ، نام سریالی ترسناک و رازآلود می‌باشد که توسط وی. ای. شواب ساخته شده است. زمان آن می‌رسد که یک ومپایر جوان اولین قتل خود را انجام دهد تا بتواند جای خود را در میان یک خانواده ومپایر قدرتمند بگیرد اما…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.0 /10
45
74%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
0
0

سریال اولین قتل (First Kill 2022) سریالی در ژانر ترسناک ،درام، معمایی ، محصول کشور آمریکا و کانادا می باشد.در 15 اکتبر 2020 نتفلیکس سفارش سریالی متشکل از هشت قسمت یک ساعته را به تولید داد.سریال First Kill 2022 توسط ویکتوریا شواب ساخته شده است که در کنار فلیسیا دی هندرسون، اما رابرتز و کارا پریس تهیه کننده اجرایی نیز می باشد. شواب و هندرسون اپیزودها را با هم نوشتند. این اولین محصول از شرکت تولیدات Belletrist رابرتز و پریس است. در 21 آوریل 2021، گزارش شد که جت ویلکینسون قرار است دو قسمت اول سریال اولین قتل را کارگردانی کند. در 10 مارس 2021، سارا کاترین هوک و ایمانی لوئیس به عنوان بازیگر انتخاب شدند. این مجموعه در 10 ژوئن 2022 منتشر شد. در 2 آگوست 2022، نتفلیکس سریال را پس از یک فصل لغو کرد.

بررسی ویژه

وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 21 نقد منتقد، 58٪ امتیاز تایید با میانگین امتیاز 5.8/10 را گزارش کرد.

در سه روز اول پخش آن در نتفلیکس، این نمایش به مدت 30.34 میلیون ساعت در سطح جهانی تماشا شد. پس از یک ماه، این نمایش بیش از 100 میلیون ساعت تماشا شد و در رتبه 3 در لیست 10 برنامه تلویزیونی انگلیسی زبان قرار گرفت.

مطبوعات اولیه نمایش را در میان 30 بهترین نمایش تلویزیونی خون آشام به عنوان “درام ماوراء الطبیعه YA ارزش وسواس” فهرست کردند. تمرکز مصاحبه ها بر منحصر به فرد بودن بازنمایی های متنوع بود، اما همچنان مبارزاتی را نشان می دهد که نوجوانان دبیرستانی در روابط خود با دوستان و خانواده از سر می گذرانند.

یک ماه پس از لغو توسط نتفلیکس، طرفداران در سراسر جهان به تلاش‌های خود برای تمدید یا انتقال سریال به سرویس پخش متفاوتی ادامه دادند.

نارضایتی رسانه های اجتماعی توسط ناظران به عنوان دلیلی بر این بود که بازار محبوبی برای نمایش های تلویزیونی LGBTQ+ با شخصیت های عجیب و غریب و داستان های آنها به سبک ریوردیل وجود دارد.First Kill با برخی از طرفداران طنین انداز شد زیرا یک داستان عجیب و غریب با نمایش سیاه است و در لیست علاقه مندی های طرفداران است که نتفلیکس آن را لغو کرد.

  • زبان: انگلیسی، استونیایی
  • نویسنده: David Coggeshall, David Leslie Johnson-McGoldrick, Alex Mace

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟